Glossybox – czerwiec 2013

Avatar photo
14 czerwca 2013,
dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

GLOSSYBOX Powiew Lata

Nadeszło długo wyczekiwane lato. Dni i wieczory są coraz cieplejsze i dłuższe, chętniej więc wychodzimy z domu i spędzamy czas na świeżym powietrzu, szykujemy się do wakacyjnych wyjazdów, więcej jest też okazji do bywania na różnego rodzaju przyjęciach. To ostatni dzwonek na to, żeby zadbać o skórę i przygotować ją na wakacyjne szaleństwa.

 GLOSSYBOX Czerwiec 2013

Letni spacer po parku w pastelowej sukience z ukochanym mężczyzną zobowiązuje – trzeba zadbać o nogi. Muszą być pięknie opalone i wydepilowane. Co wybrać – żel, krem, wosk? Maszynka czy depilator? Ważne, aby przed depilacją wykonać peeling – dzięki temu dokładnie pozbędziemy się włosków, a kiedy wyjdziemy wreszcie na upragnioną plażę, promienie słoneczne pokryją skórę piękną i równomierną opalenizną.

Wino i truskawki na tarasie w upalne popołudnie. Wiele z nas marzy o tym przez całą zimę! Truskawki można wykorzystać do upieczenia ulubionej owocowej tarty albo zjeść ze śmietaną
i odrobiną cukru. Te soczyste owoce mają również właściwości antyoksydacyjne – tworzą barierę ochronną i dostarczają organizmowi wielu cennych witamin. Jeśli masz zmęczoną, poszarzałą skórę, możesz przygotować maseczkę, która ją ożywi i rozjaśni. Rozgnieć truskawki, połącz je z sokiem z cytryny i nałóż na twarz. Efekt będzie powalający!

Wycieczka rowerowa i piknik na leśnej polanie – to idealny pomysł na spędzenie pogodnej soboty. Ważnym elementem wyprawy jest przygotowanie pożywnego jedzenia: bagietka, masło ziołowe i sałatka z brokułami oraz prażonym słonecznikiem, z pewnością spełnią wymagania smakosza. Trzeba pamiętać, aby zadbać również o siebie. W przypadku szalonej jazdy na rowerze, najbardziej narażona na niepożądane czynniki zewnętrzne jest fryzura. Przed wyjściem warto spryskać włosy nawilżającą mgiełką, najlepiej z filtrem UV i związać w ciasnego koczka. Aby dodać wyrazu tej sportowej fryzurze, można zrobić opaskę z chustki, a jej końce związać w kokardkę na czubku głowy.

Zachód słońca i przechadzanie się po plaży brzegiem morza. To się nazywa prawdziwy relaks! Piasek i woda morska bardzo wysuszają, trzeba więc szczególnie zadbać o stopy. Peeling podczas prysznica i nakładanie balsamu to absolutny obowiązek. Niewielki wysiłek sprawi, że opalone stopy, pomalowane lakierem do paznokci w soczystym kolorze, będą przyciągać wzrok nie tylko zaintrygowanych mężczyzn!

Wieczorne garden party w blasku świec zobowiązuje – makijaż powinien być widoczny, lecz nie krzykliwy. Odrobina kremu koloryzującego, tusz do rzęs i brzoskwiniowy róż, a do tego rozświetlacz na kościach policzkowych, który będzie odbijał ciepłe światło. Jeżeli nałożysz jeszcze brzoskwiniową lub koralową pomadkę, twój ukochany z pewnością straci dla Ciebie głowę!

Śniadanie z przyjaciółmi na pokładzie żaglówki po imprezowej nocy? Z pewnością nie chcesz pokazać się z workami pod oczami i poszarzałą, zmęczoną skórą. Krem z witaminą C i okład z torebek herbaty na powieki powinny pomóc. Nie należy jednak zapominać o filtrach przeciwsłonecznych i okularach. Poparzenie słoneczne raczej nie przyczyni się do dalszej dobrej zabawy.

Zanim spakujesz walizkę i wyjedziesz na wymarzony odpoczynek warto pomyśleć o pielęgnacji włosów i skóry przed urlopem i w trakcie wakacji. Jednym z podstawowych problemów każdego wyjazdu jest spakowanie kosmetyczki. Zawsze bierzesz za dużo? Potrzebujesz produktów typu travel size, ale nie wiesz gdzie ich szukać? Ten problem rozwiązuje GLOSSYBOX – pięknie zapakowane, różowe pudełko, w którym co miesiąc znajdziesz co najmniej 5 mini-produktów do pielęgnacji i makijażu, które bez problemu zmieszczą się do kosmetyczki. W każdej edycji eleganckiego pudełka znajdziesz różne produkty, które świetnie sprawdzą się w podróży,
a ponadto będziesz miała możliwość przetestowania kosmetyków najróżniejszych, także niszowych marek.

W najnowszej edycji GLOSSYBOX „Powiew Lata”, znalazły się produkty do makijażu oraz pielęgnacji: wybrana przez fanki GLOSSYBOX kredka do oczu 2 w 1 marki JELLY PONG PONG, olejek rozświetlający do twarzy i ciała marki PAT&RUB, suchy szampon o tropikalnym zapachu od BATISTE, pojedynczy cień do powiek marki MAKE-UP STUDIO lub Balsam do ust Coco Rose marki FIGS&ROUGE. W każdym pudelku znajduje się także profesjonalna zalotka do rzęs marki EMITE MAKE UP. Dodatkowo GLOSSYBOX przygotował specjalną niespodziankę dla swoich lojalnych Klientek VIP dodatkowy produkt – maszynkę do golenia GILETTE Venus ProSkin Sensitive.

MARKA:JELLY PONG PONG

PRODUKT:Kredka do oczu 2 w 1

CENA za pełnowymiarowy produkt:ok. 55 zł / 2,8 g 

Opis produktu: Kredka łatwo się rozprowadza, a jej kształt ułatwia swobodne wykonywanie kresek. Nałożona na całą powiekę i roztarta z powodzeniem zastąpi cień do powiek. Czarny kolor kredki wybrały fanki GLOSSYBOX na Facebooku.

MARKA: PAT&RUB

PRODUKT: Olejek rozświetlający

CENA za pełnowymiarowy produkt: 89 zł / 100 ml 

Opis produktu: Upiększający olejek do ciała i twarzy, skomponowany został z najlepszych tłoczonych na zimno olejów oraz naturalnych rozświetlających cząsteczek mineralnych. Odżywia, regeneruje i chroni skórę, a złote i miedziane drobinki miki dodają skórze słonecznych refleksów. To wymarzony produkt na wakacje. Miniatury zostały przygotowane specjalnie dla GLOSSYBOX!

MARKA:BATISTE

PRODUKT: Suchy szampon

CENA za pełnowymiarowy produkt: 15,9 zł / 200 ml

Opis produktu: Suchy szampon Batiste sprawia, że w ciągu minuty włosy stają się czyste, pachnące świeżością i miękkie, bez konieczności użycia wody. Fryzura nabiera objętości i lekkości, włosy są uniesione u nasady, a dodatkowo bardziej podatne na stylizację. Marka BATISTE już niebawem będzie dostępna nie tylko w sklepie online, ale również w sieci perfumerii Marionnaud.

MARKA:MAKE-UP STUDIO

PRODUKT: Cień do powiek

CENA za pełnowymiarowy produkt: 24 zł / 2,5 g

Opis produktu: Cienie Make-up Studio posiadają bardzo drobną strukturę, dzięki czemu nie osypują się, zapewniając trwałość makijażu. Bardzo duża koncentracja pigmentu zapewnia niespotykaną wydajność. W GLOSSYBOX znalazł się pełnowymiarowy cień.

LUB

MARKA:FIGS&ROUGE

PRODUKT: Balsam do ust Coco Rose

CENA za pełnowymiarowy produkt:ok. 25 zł / 12,5 ml

Opis produktu: W 100% naturalny balsam – błyszczyk 2w1, który pielęgnuje
i upiększa usta. Odżywia, nawilża i chroni dzięki formule opartej na roślinnych olejach i woskach. Nadaje ustom subtelny, różowy odcień. W pudełku znajduje się pełnowymiarowy produkt.

MARKA: EMITE MAKE UP

PRODUKT: Zalotka

CENA za pełnowymiarowy produkt:ok. 100 zł

Opis produktu:  Profesjonalna zalotka do rzęs, której specjalny, opływowy kształt sprawia, że dopasowuje się do każdego kształtu oka.

PRODUKT DLA KLIENTEK VIP:

MARKA:GILETTE Venus

PRODUKT: Maszynka do golenia Pro Skin

CENA za pełnowymiarowy produkt: 39,90 zł

Opis produktu: Maszynka systemowa z wymiennym wkładem, wyposażona w pięć ostrzy, perfekcyjnie dopasowujących się do konturów kobiecego ciała. Zapewnia równowagę między ochroną wrażliwej skóry, a dokładnym goleniem bez podrażnień.

Jeśli chcesz testować kosmetyki i potrzebujesz produktów, które dopasują się do Twojej podróżnej kosmetyczki zamów najnowszą edycję GLOSSYBOX Powiew lata na www.glossybox.pl/beauty, poczekaj na dostawę i ciesz się tym, co znajdziesz w środku!

 Pełen opis wszystkich produktów, znajduje się na stronie internetowej:

http://www.glossybox.pl/beauty/glossybox-czerwiec-2013.

Jeśli chcesz poczytać o nowościach ze świata urody i uzyskać więcej porad i tricków kosmetycznych, wejdź na: http://blog.glossybox.pl.

 O GLOSSYBOX:

Za ideą GLOSSYBOX stoi zespół kreatywnych ludzi z Rocket Internet, którzy tworząc Groupon, Westwing czy eDarling, nie raz udowodnili, że mają nosa do internetowych trendów. Rocket Internet powstało w 2007 roku w Berlinie. Jego dynamiczny zespół młodych ludzi, silnie zmotywowanych w tworzeniu obiecujących modeli biznesowych, odpowiada za najbardziej

ekscytujące pomysły w branży internetowej. GLOSSYBOX to marka spółki Beauty Trend Holding GmbH, założona w lutym 2011. Spółka ma swoją siedzibę w Berlinie i jest prowadzona przez
założycieli i dyrektorów generalnych: Charles’a von Abercrona i Brigitte Wittekind. GLOSSYBOX

jest obecnie dostępny w 15 krajach: (Austria, Brazylia, Chiny, Francja, Niemcy, Japonia, Włochy, Norwegia, Korea, Holandia, Polska, Hiszpania, Szwecja, Wielka Brytania i USA). Więcej informacji możesz znaleźć na www.glossybox.pl.






FORUM - bieżące dyskusje

jaki nastrój macie dziś...?
Oj, ból głowy potrafi uprzykrzyć dzień. Coś o tym wiem, niestety.
Black Friday
Fakt, można trafić świetne okazje przy likwidacji. Jak tam dziewczyny, skorzystałyście na tegorocznym Black Friday?
Wędkowanie
To rzeczywiście może być trudne, choć podobno ta "cisza" natury ma relaksujące działanie.
Pochwalcie się ostatnimi zakupami :…
Brzmi jak coś milutkiego i ciepłego. Jaki kolorek tego zestawu?

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.