Światowy hit, który podbija serca kobiet już w ponad dwudziestu krajach, nareszcie wszedł także na polski rynek. Eleganckie różowe pudełko, wypełnione mini produktami luksusowych kosmetyków, można już zamawiać online. Moda na GLOSSYBOX to nie tylko testowanie kosmetyków w domowym zaciszu, to także społeczność miłośniczek tematów urodowych, które wymieniają się opiniami na temat produktów, poradami i informacjami o nowych trendach kosmetycznych. Wszystkie wyczekują tego dnia w miesiącu, kiedy do drzwi zapuka kurier i dostarczy GLOSSYBOX. Ich kobiece serca biją wtedy szybciej.
GLOSSYBOX zadebiutowało w Niemczech w marcu 2011 roku i osiągnęło spektakularny sukces na ponad dwudziestu światowych rynkach. Pomysł ten polega na comiesięcznej subskrypcji, która obejmuje wysyłkę pięciu mini produktów kosmetycznych, zapakowanych w eleganckie pudełko, dostarczane bezpośrednio do domu. Jest to atrakcyjna usługa dla kobiet zainteresowanych wysokiej klasy kosmetykami, które otrzymują w zestawie starannie dobrane produkty luksusowych marek. Comiesięczna wysyłka jest bardzo ekscytująca i wiąże się z wielkim wyczekiwaniem na pudełko, gdyż zamknięte w nim kosmetyki są niespodzianką. Mogą to być perfumy, balsamy, kosmetyki do makijażu, pielęgnacji ciała i włosów, a także lakiery do paznokci i inne ciekawe produkty kosmetyczne. Taka usługa kosztuje 49 złotych – nie jest to wygórowana cena, biorąc pod uwagę zawartość eleganckiego pudełka, jego ładne opakowanie i dostawę. GLOSSYBOX współpracuje z renomowanymi markami w segmencie premium, co pozwala spełniać oczekiwania jakościowe wymagających klientek.
Idea: GLOSSYBOX trafia do kobiet z ofertą dostosowaną do ich indywidualnych potrzeb.
Dzięki dostarczaniu pudełka prosto do domu, gdzie w komfortowych warunkach można wypróbować mini produkty luksusowych marek, zanim zakupi się ich pełnowymiarowe, droższe wersje, można uniknąć kosztownych, nietrafionych zakupów i rozczarowań. Powodzenie tej koncepcji zagwarantuje wkrótce skierowanie oferty do odpowiedniej grupy docelowej przez osobisty Profil Piękności, pozwalający na dostosowanie produktów do potrzeb każdej klientki.
Aby dołączyć do grona abonentów GLOSSYBOX wystarczy zarejestrować się na www.glossybox.pl i wypełnić swój Profil Piękności, a następnie co miesiąc cieszyć się zawartością eleganckiego pudełka dostarczanego prosto do domu.
GLOSSYBOX dostarcza nie tylko kosmetyki, ale także ciekawe informacje dotyczące urody. Na stronie www.glossybox.pl będzie można uzyskać porady na temat makijażu, pielęgnacji ciała i włosów, obejrzeć filmy o kosmetykach i wiele innych ciekawostek. GLOSSYBOX to także ciekawy blog urodowy oraz rozrywka, wskazówki, wymiana doświadczeń i dyskusje wśród stale rosnącej liczby fanów GlossyBox na portalu Facebook, gdzie można komentować posty
i dzielić się swoimi inspiracjami z innymi członkami społeczności.
Za ideą GLOSSYBOX stoi zespół kreatywnych ludzi z Rocket Internet, którzy tworząc Groupon czy eDarling, nie raz udowodnili, że mają nosa do internetowych trendów. Rocket Internet GmbH powstało w 2007 roku w Berlinie. Jego dynamiczny zespół młodych ludzi, silnie zmotywowanych w tworzeniu obiecujących modeli biznesowych, stoi za najbardziej ekscytującymi, nowymi firmami w branży internetowej.
W celu uzyskania dodatkowych informacji lub zdjęć, prosimy o kontakt.
Zespół GLOSSYBOX www.glossybox.pl