1

Temat: Biuro rachunkowe czy księgowość online?

Planuję otworzyć własną działalność gospodarczą. Nie znam się na podatkach. Zastanawiam się co lepsze biuro rachunkowe czy księgowość online taka jak tuPrzy księgowości online jest spora oszczędność. A wy co polecacie?

2

Odp: Biuro rachunkowe czy księgowość online?

Księgowość online to nie do końca dobre rozwiązanie dla firm z dużą ilością dokumentów i spraw tego typu, bo jednak rozmowa z żywym człowiekiem jest szybsza i więcej wyjaśnia niż czekanie na odpowiedź z formularza online...

3

Odp: Biuro rachunkowe czy księgowość online?

Porównaj sobie koszty obu wyjść. Faktycznie też nie wszystkie dokumenty można wysyłać skanem, niektóre trzeba dostarczać osobiście, w określonych terminach. I wtedy jeśli siedziba tego biura online jest daleko to może być problematyczne. Zależy jak bardzo rozbudowaną masz księgowość, bo jak to jest kwestia jednej faktury miesięcznie to luuuz, w zasadzie możesz to ogarnąć sama, korzystając chociażby z kalkulatorów online smile

4

Odp: Biuro rachunkowe czy księgowość online?

Moim zdaniem księgowość online to dobre rozwiązanie, szczególnie dla niewielkich firm.
Jest to rozwiązanie tańsze od tradycyjnej księgowości.
Możesz wypróbować na przykła
Jest to prosty program do księgowości i fakturowania.

5

Odp: Biuro rachunkowe czy księgowość online?

Jeśli już to tylko księgowość online Szybka obsługa zawsze na czas, wszystko kompetentnie a poza tym taniej wink

6

Odp: Biuro rachunkowe czy księgowość online?

Moim zdaniem warto samodzielnie prowadzić księgowość.
To spora oszczędność a w małych firmach to bardzo ważne. Na  znajdziesz darmowe kalkulatory w których wyliczysz podatki i inne opłaty firmowe.

7

Odp: Biuro rachunkowe czy księgowość online?