1

Temat: Dobrze przyswajalna witamina D

Jaka to może być? Najlepiej by każdy mógł ją brać. I dorośli i dzieci, żeby kupować jedną, a nie dla każdego z osobna. Będzie to i bardziej ekonomiczne i wygodnie. Ja wybrałam dla siebie i dla mojej rodziny tą idealną i świetnie przyswaja

Ostatnio edytowany przez jubik (2016-04-11 08:50:00)

2

Odp: Dobrze przyswajalna witamina D

I po cop? Przecież witamina D w okresie wiosenno-letnim jest przyswajana  dzięki biofotosyntezie przez skórę, czyli po prostu ze słońca i nawet nie trzeba jej uzupełniać w pożywieniu... Ale jak ktoś lubi łykać tabletki to niech płaci - "na zdrowie" big_smile

3

Odp: Dobrze przyswajalna witamina D

Najlepiej przyjmować witaminy w pożywieniu zamiast faszerować się chemią..

4

Odp: Dobrze przyswajalna witamina D

Ja planuję się opalać popołudniami, to też dobre źródło wit. D:)

5

Odp: Dobrze przyswajalna witamina D

Dokładnie, zgadzam się w zupełności smile
Gorzej jak przyjdzie jesień czy zima, wtedy nie ma jak tej witaminy przyswoić niestety i pozostaje suplementacja

6

Odp: Dobrze przyswajalna witamina D

Ja dopiero od niedawna przyjmuję witaminę D, bo wcześniej w sumie nie zwracałam na to zbytnio uwagi - ale to błąd, bo witamina D ma ogromne znaczenie dla naszego organizmu wink. Ja zdecydowałam się na suplement Doppelherz aktiv Witamina D3 2000 -

7

Odp: Dobrze przyswajalna witamina D

Czy wiecie, że to, co jemy ma wpływ na przyswajalność witamin i minerałów? Np. wszelkie orzechy i pestki zawierają kwas fitynowy, który blokuje przyswajanie wielu cennych składników żywności..  Trzeba je namoczyć w wodzie, najlepiej z octem winnym, żeby ten kwas wypłukać..

8

Odp: Dobrze przyswajalna witamina D

Ogólnie jest sporo witamin i ciężko się na coś zdecydować. Jeśli chodzi o witaminki dla dziecka to ja polecałabym Ci te . Są w różnych formach, ale dzieci  je bardzo lubią dlatego nie ma problemu z podawaniem smile

9

Odp: Dobrze przyswajalna witamina D

Witaminę D trzeba przyjmować razem z wit. K żeby była przyswojona!

10

Odp: Dobrze przyswajalna witamina D

Witaminę D można przyswajać nie tylko dzięki ekspozycji na słońce. Źródłem tej witaminy są też różne produkty np. ryby, jaja czy ser żółty. Odpowiednia dieta może pomóc w uzupełnieniu witaminy D ale jednak większe jej ilości powstają dzięki słońcu i skórze tzn. syntezie promieniowania UVB. Poza tym zimą ze względu na temperaturę większość powierzchni skóry jest zasłonięta i nawet w słoneczne dni zbyt wiele witaminy D nie powstanie. Dlatego warto ją uzupełniać w tym okresie przyjmując suplementy z wit. D.

11

Odp: Dobrze przyswajalna witamina D

Ja zażywam Vigantoletten. Wcześniej kupiłam jakiś preparat zwierający 2000 j. witaminy D3, taki pierwszy lepszy, i jakimś cudem suplementując się nim miałam poważne niedobory. Badanie wykazało 11 ng/ml przy normie wynoszącej 31-50 ng/ml. Lekarka zaleciła mi Vigantoletten i co prawda nie zbadałam się ponownie, ale różnicę po prostu czułam. Zaczęłam mieć więcej energii i bardzo poprawiła się moja odporność. Przypuszczam, ze tamten suplement to nawet obok witaminy D nie leżał.