1

Temat: Jakie szkolenie dla kosmetyczki?

Dziewczyny! W zeszłym roku zaczęłam studia, jednak wydaje mi się, że podjęłam złą decyzję. Architektura krajobrazu(to mój kierunek) zupełnie mnie nie bawi. W przyszłości chciałabym zostać kosmetyczką, nie panią architekt. Podpowiedzcie mi- na jakie szkolenie się zapisać? Gdzie najlepiej udać się na takie szkolenie?

2

Odp: Jakie szkolenie dla kosmetyczki?

A gdzie mieszkasz? Pracuję od lat jako kosmetyczka, ale akurat jestem po szkoleniach w Beauty Lux - zawodowych. Może zacznij w taki sam sposób? Tylko obawiam się, że jeśli nie masz o tym na razie pojęcia to zawodowe na start będzie dla ciebie zbyt wymagające.

3

Odp: Jakie szkolenie dla kosmetyczki?

Też bym chciała iść na takie szkolenie niestety w mojej okolicy nic takiego nie ma. A planujesz otworzyć za jakiś czas własny gabinet? Zawsze możesz uczyć się malować na sobie lub np na siostrze. Zaopatrz się w dobre kosmetyki i pędzle np Hakuro z internetowej drogerii puderek - Ćwiczenie czyni mistrza i jak już pójdziesz na kurs to nie będziesz laikiem.

4

Odp: Jakie szkolenie dla kosmetyczki?

Takie szkolenia dla kosmetyczek znajdziesz ...co jakiś czas chyba warto poznać jakieś nowe techniki pracy prawda?

5

Odp: Jakie szkolenie dla kosmetyczki?

Tylko zawodowe - nauki mnóstwo i to w krótkim czasie, ale taki tryb nauczania zdecydowanie pozwala się rozwinąć i osiągnąć zawodowo dokładnie to, czego oczekiwaliście. Nie uzyskacie tego natychmiast, wszystko wymaga czasu. Jednak docelowo zawód zdobędziecie.

6

Odp: Jakie szkolenie dla kosmetyczki?

I jeszcze na dokładkę pamiętajcie o aktualizowaniu wiedzy - to nie jest tak, że raz się nauczycie i do końca życia będziecie mogli robić wizaż. Musicie wciąż się rozwijać i myśleć o tym co robić, aby faktycznie pewien sukces osiągnąć.

7

Odp: Jakie szkolenie dla kosmetyczki?

A może szkolenie związane z wykonywaniem trwałego makijażu permanentnego? Słyszałem, że to ostatnio bardzo modne, więcej szczegółów na-

8