36 - tylko brać! 
Dilajla - Przegryźć, połknąć i wysr*ć, ewentualnie zwrócić.
Tak samo jak reklamy Orange z Karolakiem i pokazywanie Polakom na siłę, jacy to my europejscy jesteśmy i biegnący za trendami, na święta wydający po kilka tysięcy na smart-gówna (poprzez wysoki abonament czyli de facto raty na sprzęt). Nomen omen Karolak powinien za to zostać spalony żywcem i potem otruty, zresztą Wilczak od Polsatu, którego kiedyś ceniłem - też. Nawet Pan Kleks woła o kasę i reklamuje żydokomunę.
ACH REŻIM.
To REŻIM wmówił tym kobietom, aby szukały na siłę w internecie, koniecznie dokładnie takiego faceta, jakiego chcą. Czyż nie oglądały seksu w wielkim... tyglu bakterii.
Model dzisiejszej kobiety nowoczesnej jest taki, że jest super szczupła, aktywna, pracuje, chodzi na bankiety, uwodzi zapachem i zawsze drapieżnie czegoś szuka, jednocześnie tak zabiegana, że kupuje bachorom fixy z niesamowitym woreczkiem do pieczenia, kubusie i mus owocowy w torebkach, bo już nawet tarki w domu nie ma. Ma ona mnóstwo urządzeń technicznych (również te przysyłane kurierem w "dyskretnych" paczkach), a jej samochód parkuje automatycznie. Więcej ze swym facetem pisze niż rozmawia, a w domu mają swoję własne laptopy (patrzę na Ciebie kobieto - wiesz, że mówię o Tobie!).
Jest to kobieta nie godząca się na kompromisy, przez co na końcu...
...sympatuzuje z kilku profilów z różnymi absztyfikantami czyniąc z siebie ludzkie allegro.
Też mi do nowoczesnych niespieszno. 
Ostatnio edytowany przez incognito_alt (2014-12-17 17:07:06)