Fishtail – trend w makijażu oka na wiosnę i lato 2022

Avatar photo
18 lutego 2022,
dodał: Dagmara Borucka
Artykuł zewnętrzny

Poznajcie nowy trend w makijażu oka – fishtail. Ten sposób malowania, króluje ostatnio na wielu profilach społecznościowych. Wiele kobiet zakochało się w nowym stylu i nie wyobraża sobie powrotu do tradycyjnego. Zobaczcie jak wykonać oryginalne kreski.

Fishtail makijaż oka

Nowy make up

Fishtail polega na namalowaniu dwóch kresek. Jedna znajduje się na górnej powiece, a druga idzie od zewnętrznego kącika oka. Dla uzyskania najlepszego efektu, zaleca się stworzenie długich linii. Nie muszą być symetryczne wystarczy, że będą przypominać rybę. Jeżeli macie ochotę zaszaleć, to śmiało sięgnijcie po kolorowy eyeliner ( zielony, żółty, czerwony czy niebieski ).

 

Wysłano

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Mzansi MakeUp Artists (@mzansimua)

Nowy rodzaj makijażu pasuje idealnie zarówno na oficjalne wyjścia, jak i na przyjęcie ze znajomymi. Wystarczy, że odpowiednio wzmocnicie jego wersję i dopasujecie do okazji. Fishtail może również prezentować się w subtelniejszej wersji, uroczej a zarazem finezyjnej, idealnej na co dzień. Wystarczy, że rozetrzecie małym pędzelkiem kreski.



FORUM - bieżące dyskusje

jaki nastrój macie dziś...?
Oj, ból głowy potrafi uprzykrzyć dzień. Coś o tym wiem, niestety.
Black Friday
Fakt, można trafić świetne okazje przy likwidacji. Jak tam dziewczyny, skorzystałyście na tegorocznym Black Friday?
Wędkowanie
To rzeczywiście może być trudne, choć podobno ta "cisza" natury ma relaksujące działanie.
Pochwalcie się ostatnimi zakupami :…
Brzmi jak coś milutkiego i ciepłego. Jaki kolorek tego zestawu?

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.