Ewa Farna twarzą linii Very Me

Avatar photo
13 września 2010,
dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Współpraca z piosenkarką zakłada udział gwiazdy w kampanii promocyjnej nowej linii, która obejmuje: udział w sesjach zdjęciowych, wykorzystanie wizerunku w katalogu i na stronie internetowej, udział w spotkaniach z konsultantami, a także udział w niestandardowej formie reklamy na łamach młodzieżowych czasopism. Kontrakt zawarty został na okres od 01.07.2010 do 01.07. 2011.
Nowa twarz linii kosmetyków kolorowych Very Me, Ewa Farna jest wokalistką, której utwory od kilku lat nie schodzą z pierwszych miejsc list przebojów. Artystka tylko w 2010 roku została uhonorowana kilkoma nagrodami m.in. nagrodą Viva Comet 2010 jako Artystka Roku i Hit Roku za piosenkę „Cicho”, Hit Roku Eska Music Awards oraz nagrodą Złoty Dziób 2010 w kategorii Odkrycie Roku.
Ewa jest obecnie jedną z najpopularniejszych gwiazd wśród młodzieży – mówi Diana Solarz, Dyrektor Marketingu Oriflame Poland. Jest przebojowa, pełna energii, otwarta i prowadzi ekscytujące życie młodej gwiazdy. Dlatego też jest idealną kandydatką do komunikacji z młodymi, ambitnymi dziewczynami.
Ewa – jak sama mówi – zdecydowała się podjąć współpracę z Oriflame, ponieważ motywują ją nowe wyzwania i uwielbia kosmetyki. Piękno płynące z natury to jest to, co najbardziej lubię w Oriflame – mówi. Kosmetyki pięknie pachną i mają super konsystencję – naprawdę są dobre i skuteczne. Bardzo się cieszę, że mogę współpracować z firmą, której kosmetyki używam na co dzień – dodaje.
Very Me to nowa seria kosmetyków do makijażu składająca się z kilku nowych propozycji. Znajdziemy w niej m.in: konektor, dzięki któremu można ze sobą połączyć dwa dowolne produkty: tusz do rzęs, eye-liner, błyszczyk lub szminkę. Seria Very Me będzie systematycznie wzbogacana o kolejne produkty w następnych katalogach.
W nowej serii kosmetyków Very Me znajdzie się m.in. konektor do łączenia dwóch dowolnych produktów – tuszu do rzęs, eye-linera, błyszczyku lub szminki.
Za kreację odpowiedzialna jest agencja reklamowa EPOKA, a mediami zajął się do mediowy Media Group.

 

Oriflame jest międzynarodową firmą kosmetyczną prowadzącą sprzedaż bezpośrednią. Firma została założona w 1967 roku w Szwecji przez Roberta i Jonasa af Jochnick. Obecnie działa w ponad 60 krajach i prowadzi sprzedaż kosmetyków wyłącznie poprzez konsultantów. Produkty Oriflame nie są testowane na zwierzętach, a ich opakowania można poddać powtórnemu przetworzeniu. Oriflame Poland jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej, które zrzesza firmy prowadzące ten rodzaj działalności w Polsce.

Źródło: http://www.twojagrupaoriflame.pl



Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.