Dekoria.pl druga w kategorii sklepów wielobranżowych

12 grudnia 2012, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Dekoria.pl została wyróżniona w rankingu sklepów internetowych, awansując na drugie miejsce w kategorii: sklepy wielobranżowe. Raport – opracowany przez Money.pl, Gazetę Wyborczą i serwis Wyborcza.biz – to analiza ponad 100 największych i najpopularniejszych e-sklepów w Polsce.

Już po raz siódmy Money.pl wraz z Gazetą Wyborczą i serwisem Wyborcza.biz, przeanalizowały ponad 100 największych i najpopularniejszych sklepów internetowych. Każdy z nich został sprawdzony pod kątem 60 różnych kryteriów, takich jak przyjazność, funkcjonalność e-witryny, asortyment czy sposób dostawy.

Warunkiem uczestnictwa w rankingu – podobnie jak w latach poprzednich – jest popularność e-sklepu wśród internautów. Z 7 kategorii (elektronika i AGD, zdrowie i uroda, literatura i muzyka, moda, sklepy wielobranżowe, sklepy specjalistyczne i turystyka) wybrano po 15 sklepów, które w ciągu ubiegłego roku odwiedziła największa liczba osób.

Dekoria.pl – jeden z głównych producentów tekstyliów domowych w Polsce
– po raz kolejny została wyróżniona w rankingu sklepów internetowych, w kategorii sklepy wielobranżowe. Tym razem awansowała na drugie miejsce zyskując 68,5 punktów.

Każda nagroda to dla nas ogromne wyróżnienie,
tym bardziej, że to klienci doceniają naszą ogromną pracę włożoną w zapewnienie im kompleksowej obsługi. Cieszy nas wiadomość, że osoby, które choć raz miały okazję skorzystać z naszych usług, doceniły zaangażowanie – mówi Agnieszka Rybka, dyrektor sprzedaży Dekoria.pl.