Agros-Nova konsekwentnie inwestuje w segment dań gotowych. Łowicz, najsilniejsza marka w portfolio Spółki, od lat znana jako ekspert w produkcji doskonałych dżemów, sosów, koncentratów pomidorowych oraz dań gotowych, rozszerza swą ofertę o dwie nowe potrawy obiadowe, skierowane zarówno do miłośników tradycyjnej, „swojskiej” kuchni polskiej, jak też wielbicieli kuchni włoskiej:
– Łowicz Kociołek do syta chłopski,
– Łowicz Kociołek do syta a’ la carbonara.
Nowe Kociołki Łowicza to pełne danie, szybko podane, doskonała alternatywa dla zabieganych i zapracowanych konsumentów, którzy nie mają czasu lub ochoty na codzienne gotowanie. Doskonale urozmaicą nasze menu.
Łowicz Kociołek do syta chłopski
Nowy Łowicz Kociołek do syta chłopski to wyjątkowe, kompletne danie w słoiku, do którego nie trzeba już nic dodawać! Zawiera sycące ziemniaczki, kapustę kiszoną oraz pyszną kiełbaskę i boczek w gęstym i aromatycznym sosie Łowicz. Tę swojską potrawę,
o smaku dobrze znanym Polakom, przed podaniem na stół wystarczy tylko podgrzać. Dzięki temu oszczędzamy czas, który możemy poświęcić dla siebie lub rodziny.
Łowicz Kociołek do syta a’ la carbonara
Łowicz Kociołek do syta a la carbonara to gotowy, kompletny obiad, którego przygotowanie zajmuje zaledwie kilka minut. To pyszna kompozycja składników charakterystycznych dla kuchni włoskiej: makaronu oraz gęstego, aromatycznego, kremowego sosu śmietanowego z dodatkiem boczku.
Nowe Kociołki Łowicza stanowią uzupełnienie linii potraw gotowych marki Łowicz,
o unikalnej formule, która zdobyła już uznanie konsumentów. Obok nowych Kociołków
w jej skład wchodzi sześć potraw, pochodzących z ulubionych kuchni naszych konsumentów: polskiej (tradycyjny), meksykańskiej, orientalnej, włoskiej (boloński), rosyjskiej i węgierskiej.
Każdy Kociołek zawiera wszystkie konieczne elementy, które powinny znaleźć się
w smacznym i sycącym daniu obiadowym: mięso, warzywa, dodatek skrobiowy (ziemniaki, ryż, makaron) oraz aromatyczny sos Łowicz.
Kociołki do syta marki Łowicz nie zawierają substancji konserwujących.
W specjalnie przygotowanym serwisie www.kociolekdosyta.pl/nowe można znaleźć wszystkie informacje na temat kociołkowych nowości. Internauci, zanim spróbują nowych smaków, mogą rozwiązać humorystyczny test, który odpowiada na pytanie: Jaki jesteś bardziej? chłopski czy carbonara? Całością prac projektowych oraz wdrożeniem serwisu zajęła się agencja Kamikaze.