COSTA COFFEE z charytatywną akcją na Święta!

22 grudnia 2016, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Zbliża się ten magiczny czas w roku, kiedy to chętniej i częściej myślimy o osobach potrzebujących. Nadchodzące Święta są doskonałą okazją, by podzielić się radością także z podopiecznymi Fundacji Dr Clown. Będzie to możliwe dzięki akcji charytatywnej organizowanej już po raz czwarty przez sieć kawiarni COSTA COFFEE. W tym roku do sprzedaży trafiła limitowana seria zimowych kubków ceramicznych.

costa-coffee-dla-fundacji-dr-clown

Święty Mikołaj, jego pomocnicy oraz czerwononosy renifer – to nie tylko świąteczne postaci, ale też wyjątkowe wzory limitowanej edycji kubeczków ceramicznych COSTA COFFEE. Kojarzące się z prezentami i obdarowywaniem najbliższych, w tym roku mogą przynieść wiele dobrego również potrzebującym. Wszystko dzięki czwartej edycji akcji charytatywnej, przeprowadzanej w kawiarniach COSTA COFFEE w całej Polsce. Od 21 listopada do końca roku dostępne będą 4 wzory kubków ceramicznych, każdy w cenie 49,90 zł. Dochód uzyskany ze sprzedaży zostanie w całości przeznaczony na rzecz podopiecznych Fundacji Dr Clown.

Wolontariusze Fundacji już od ponad 15 lat w kolorowych strojach i z charakterystycznymi dla klaunów czerwonymi nosami odwiedzają dzieci w szpitalach i placówkach specjalnych w całej Polsce, prowadząc terapię śmiechem. Od 5 lat Fundacja prowadzi również wizyty w hospicjach oraz na szpitalnych oddziałach dla dorosłych w ramach akcji: rehabilitacja na wesoło czy uśmiech dla seniora.

Z przyjemnością realizujemy działania charytatywne wspierające podopiecznych Fundacji już czwarty rok
z rzędu. Chcemy, by magia Świąt i chęć niesienia pomocy udzieliła się także Klientom naszych kawiarni, gdyż wspólnie mamy szansę zrobić dużo dobrego dla potrzebujących i wywołać uśmiech na twarzach chorych. Trzymam kciuki za wspaniałe efekty tegorocznej akcji
– mówi Jolanta Borowska, Dyrektor Marketingu COSTA COFFEE POLSKA.

W trzech poprzednich edycjach działania charytatywne COSTA COFFEE były prowadzone w ramach Akcji Pierniczek. W zeszłym roku, w ciągu 2 miesięcy trwania akcji – od początku grudnia 2015 roku do 31 stycznia br. kawiarnie w całej Polsce sprzedały niemal 19 tysięcy sztuk charytatywnych pierniczków.

Tegorocznej akcji charytatywnej patronują: ELLE, Gala, Radio ZET Chilli.



FORUM - bieżące dyskusje

Naturalne kosmetyki
Sama robię kremy, ale to wymaga wysokiej higieny, bo inaczej krem się...
Typy mężczyzn
Maminsynki wychowane przez samotne matki. Tragedia... oni nie są zdolni do żadnego związku...
Jak można zostać dietetykiem
Kurs dietetyki też jest ok, jeśli ktoś się sam dokształca i interesuje swoją dziedziną.
leczenie niepłodnosci
Moim zdaniem leczenie nepłodności ma sens do 30. roku życia. Potem wzrasta znacznie ryzyko...