Zbliża się ten magiczny czas w roku, kiedy to chętniej i częściej myślimy o osobach potrzebujących. Nadchodzące Święta są doskonałą okazją, by podzielić się radością także z podopiecznymi Fundacji Dr Clown. Będzie to możliwe dzięki akcji charytatywnej organizowanej już po raz czwarty przez sieć kawiarni COSTA COFFEE. W tym roku do sprzedaży trafiła limitowana seria zimowych kubków ceramicznych.
Święty Mikołaj, jego pomocnicy oraz czerwononosy renifer – to nie tylko świąteczne postaci, ale też wyjątkowe wzory limitowanej edycji kubeczków ceramicznych COSTA COFFEE. Kojarzące się z prezentami i obdarowywaniem najbliższych, w tym roku mogą przynieść wiele dobrego również potrzebującym. Wszystko dzięki czwartej edycji akcji charytatywnej, przeprowadzanej w kawiarniach COSTA COFFEE w całej Polsce. Od 21 listopada do końca roku dostępne będą 4 wzory kubków ceramicznych, każdy w cenie 49,90 zł. Dochód uzyskany ze sprzedaży zostanie w całości przeznaczony na rzecz podopiecznych Fundacji Dr Clown.
Wolontariusze Fundacji już od ponad 15 lat w kolorowych strojach i z charakterystycznymi dla klaunów czerwonymi nosami odwiedzają dzieci w szpitalach i placówkach specjalnych w całej Polsce, prowadząc terapię śmiechem. Od 5 lat Fundacja prowadzi również wizyty w hospicjach oraz na szpitalnych oddziałach dla dorosłych w ramach akcji: rehabilitacja na wesoło czy uśmiech dla seniora.
– Z przyjemnością realizujemy działania charytatywne wspierające podopiecznych Fundacji już czwarty rok
z rzędu. Chcemy, by magia Świąt i chęć niesienia pomocy udzieliła się także Klientom naszych kawiarni, gdyż wspólnie mamy szansę zrobić dużo dobrego dla potrzebujących i wywołać uśmiech na twarzach chorych. Trzymam kciuki za wspaniałe efekty tegorocznej akcji – mówi Jolanta Borowska, Dyrektor Marketingu COSTA COFFEE POLSKA.
W trzech poprzednich edycjach działania charytatywne COSTA COFFEE były prowadzone w ramach Akcji Pierniczek. W zeszłym roku, w ciągu 2 miesięcy trwania akcji – od początku grudnia 2015 roku do 31 stycznia br. kawiarnie w całej Polsce sprzedały niemal 19 tysięcy sztuk charytatywnych pierniczków.
Tegorocznej akcji charytatywnej patronują: ELLE, Gala, Radio ZET Chilli.