Co zawiera pierwsze pudełko Glossybox? | Wszystko dla zdrowia i urody, porady kulinarne Uroda i Zdrowie - serwis nie tylko dla kobiet!

Co zawiera pierwsze pudełko Glossybox?

26 marca 2012, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Share and Enjoy !

Shares

GLOSSYBOX – rewolucja w świecie kosmetyków

 

Światowy hit, który podbija serca kobiet już w dwudziestu krajach, nareszcie wszedł także na polski rynek. Eleganckie różowe pudełko, wypełnione mini produktami luksusowych kosmetyków, można już zamawiać online. Kobiety, które kochają kosmetyki, wyczekują co miesiąc dnia, kiedy do drzwi zapuka kurier i dostarczy GLOSSYBOX.

Moda na GLOSSYBOX to nie tylko testowanie kosmetyków w domowym zaciszu, to także społeczność miłośniczek tematów urodowych, które wymieniają się opiniami na temat produktów, poradami i informacjami o nowych trendach kosmetycznych.

Na czym polega subskrypcja?

GLOSSYBOX zadebiutowało w Niemczech w marcu 2011 roku i osiągnęło spektakularny sukces na  dwudziestu światowych rynkach. Pomysł ten polega na comiesięcznej subskrypcji, która obejmuje wysyłkę pięciu mini produktów kosmetycznych, zapakowanych w eleganckie pudełko, dostarczane bezpośrednio do domu. Pudełko zamawia się raz, a kolejne co miesiąc przychodzą już automatycznie prosto do domu. Ogromnym plusem subskrypcji jest to, że nie trzeba pamiętać, aby zamawiać pudełko co miesiąc, nie ma też ryzyka, że go zabraknie. W każdej chwili można zrezygnować z subskrypcji, nie jest to więc niewygodna umowa ani zobowiązanie. Model został stworzony by ułatwić dostęp do pudełka i sprawić by jego abonentki mogły się skupić wyłącznie na przyjemnościach.

Aby dołączyć do grona abonentów GLOSSYBOX wystarczy zarejestrować się na www.glossybox.pl i wypełnić swój Profil Piękności, a następnie co miesiąc cieszyć się zawartością eleganckiego pudełka dostarczanego prosto do domu.

Niespodzianka!

Comiesięczna wysyłka jest bardzo ekscytująca i wiąże się z wielkim wyczekiwaniem na pudełko, gdyż zamknięte w nim kosmetyki są niespodzianką. Mogą to być perfumy, balsamy, kosmetyki do makijażu, pielęgnacji ciała i włosów, a także lakiery do paznokci i inne ciekawe produkty kosmetyczne. Taka usługa kosztuje 49 złotych – nie jest to wygórowana cena, biorąc pod uwagę zawartość eleganckiego pudełka, jego ładne opakowanie i dostawę. GLOSSYBOX współpracuje z renomowanymi markami w segmencie premium, co pozwala spełniać oczekiwania jakościowe wymagających klientek.

Komfort i rozważne zakupy kosmetyków

Dzięki dostarczaniu pudełka prosto do domu, gdzie w komfortowych warunkach można wypróbować mini produkty luksusowych marek, zanim zakupi się ich pełnowymiarowe, droższe wersje, można uniknąć kosztownych, nietrafionych zakupów i rozczarowań. Powodzenie tej koncepcji zagwarantuje wkrótce skierowanie oferty do odpowiedniej grupy docelowej przez osobisty Profil Piękności, pozwalający na dostosowanie produktów do potrzeb każdej klientki.

Społeczność

GLOSSYBOX dostarcza nie tylko kosmetyki, ale także ciekawe informacje dotyczące urody. Na stronie www.glossybox.pl będzie można uzyskać porady na temat makijażu, pielęgnacji ciała i włosów, obejrzeć filmy o kosmetykach i wiele innych ciekawostek. GLOSSYBOX to także ciekawy blog urodowy oraz rozrywka, wskazówki, wymiana doświadczeń i dyskusje wśród stale rosnącej liczby fanów GlossyBox na portalu Facebook, gdzie można komentować posty i dzielić się swoimi inspiracjami z innymi członkami społeczności.

W pierwszym polskim pudełko GLOSSYBOX, znalazło się pięć luksusowych mini produktów:

 

 

 

MARC JACOBS Daisy Eau So Fresh – 4 ml (cena:  pełny produkt 275 zł / 75 ml)

Kwiatowo owocowa kompozycja zapachowa, która emanuje pozytywną energią dając poczucie szczęścia i spełnienia. Ta czarująca i pełna temperamentu wariacja pierwszego zapachu Daisy kusi nutą delikatnej maliny, zmysłowej dzikiej róży i ciepłej śliwki.

Marc Jacobs to amerykański projektant słynący z niebywałej kreatywności nie tylko w świecie mody. Dom zapachowy sygnowany jego nazwiskiem jest równie oryginalny. Kompozycje zapachowe i kształt flakonów należą do jednych z najbardziej wyszukanych w świecie zapachów.

RENE FURTERER szampon Okara Protect Color – 50 ml (cena:  pełny produkt ok. 80 zł / 150 ml)

Szampon przedłużający trwałość koloru włosów farbowanych. Systematyczne stosowanie szamponu Okara Protect Color przedłuży trwałość koloru włosów farbowanych o 80% czasu do następnej koloryzacji (nie dotyczy odrostu, jedynie koloru na długości włókna włosa).

Produkt zawiera 2 wyciągi:
– wyciąg Okara – roślinny składnik bliski proteinie keratynowej, pomaga odbudować włókno włosa uszkodzone farbowaniem,
– wyciąg Hamamelis – pozwala dłużej utrzymać pigmenty koloru wewnątrz keratyny włosa.

Szampon dzięki neutralnemu pH 5,5 nie wypłukuje farby z włókna włosa. Świeża nuta zapachowa róży, cytryny i grejpfruta. Pielęgnuje włosy, sprawia że stają się miękkie, lśniące i niezwykle łatwo się rozczesują.

 

NUXE suchy olejek Huile Prodigieuse – 10 ml (cena:  pełny produkt  ok. 69 zł/50 ml)

Olejek NUXE to kultowy kosmetyk o wszechstronnym zastosowaniu, który odnawia, łagodzi (ekstrakt z olejku z dziurawca), chroni (olejek z ogórecznika, witamina E) i intensywnie odżywia (olejek ze słodkich migdałów i kamelii). Dzięki unikatowej zawartości cennych olejków pochodzenia roślinnego (30%) i witaminy E, ten suchy olejek, bestseller NUXE, odżywia, naprawia i chroni twarz, ciało i włosy. Jego formuła bez parabenów i silikonu, zawiera 98,1% składników pochodzenia naturalnego. Błyskawicznie się wchłania, pozostawiając skórę miękką i satynowo gładką, a włosy jedwabiste
i błyszczące. NUXE Huile Prodigieuse to prawdziwy „ulubieniec gwiazd”, takich jak: Uma Thurman, Jennifer Lopez, Monica Bellucci, Heidi Klum.
W Polsce wielbicielkami złotego olejku są m.in. Magdalena Cielecka, Magda Mołek, Natasza Urbańska i Agnieszka Grochowska.

 

ZASTOSOWANIE PRODUKTU

TWARZ – Rozpyl olejek w zagłębienie dłoni i ogrzej pocierając ręce. Nałóż go na twarz ruchami wygładzającymi kierując się od środka na zewnątrz. Idealnie odżywiona skóra twarzy staje się bardziej delikatna, miękka i elastyczna.

CIAŁO – Rozpyl olejek na dowolne partie ciała (piersi, ramiona, brzuch, uda, itd.). Masuj olejkiem ciało wykonując okrężne ruchy, miejsce po miejscu. Skóra jest miękka i aksamitna. Rozstępy są zmniejszone.

WŁOSY – Rozpyl olejek bezpośrednio na włosy (z odległości 20 cm), a następnie rozprowadź masując włosy i skórę głowy. Na spryskane olejkiem włosy nałóż ręcznik i pozostaw na 10 minut, tak aby olejek mógł zadziałać. Umyj włosy przy użyciu szamponu. Włosy są bardziej miękkie, delikatne i błyszczące.

Hydra-Chrono+ LIERAC – 15 ml (cena: pełny produkt 148 zł / 40ml)

Nowoczesny preparat – serum nawilżające dla skóry odwodnionej. Formuła została wzbogacona o składniki silnie nawilżające i przywracające skórze komfort. Dzięki delikatnej konsystencji dosłownie wtapia się w skórę. Polecany dla każdego rodzaju skóry odwodnionej.

Nakładać rano i (lub) wieczorem na dokładnie oczyszczoną skórę. Preparat można również stosować w formie miesięcznej kuracji lub miejscowo na obszary najbardziej odwodnione.

MASAKI MATSUSHIMA balsam do ciała Masaki Cherry (cena: pełny produkt 149 zł / 150ml)

Delikatnie perfumowany balsam do codziennej pielęgnacji ciała, doskonale nawilża i odżywia, pozostawiając skórę miękką, gładką i świeżą. Idealnie przedłuża zapach perfum.

Masaki Matsushima to japoński projektant mody, który od lat tworzy zmysłowe zapachy japońskiej natury. Zapachy Masaki Matsushima to oryginalne połączenie japońskiego minimalizmu
i zachodniej awangardy.

W oryginalnej, pełnej równowagi kolekcji zapachów znajdują się m.in. niezwykle wyrafinowany, zmysłowy i elegancki Shiro, kobiecy i luksusowy Masaki/Masaki, nadzmysłowy i harmonijny jak filozofia Zen Suu…, nowoczesny i soczyście świeży Aqua Mat Homme, ekskluzywny i zniewalający Art Homme, piękny i elegancki Art, eksplodujący świeżością owoców i kwiatów, tęczowy Fluo oraz oryginalny i awangardowy M.

MASAKI MATSUSHIMA jest zdecydowanie jednym z liderów nowej generacji japońskich projektantów. Jego projekty chętnie prezentowane są w takich magazynach jak: „Vogue”, „Surface” czy „Spoon”. Pomiędzy licznymi pokazami i konferencjami przyjął zaproszenie Uniwersytetu w Nowym Jorku. Prezentował tam kolekcję w Muzemu Sztuki Nowoczesnej MOMA. W pokazie uczestniczyli m. in. Kenzo, Myake, Yamamoto i Kawakubo.

 

***

Za ideą GLOSSYBOX stoi zespół kreatywnych ludzi z Rocket Internet, którzy tworząc Groupon czy eDarling, nie raz udowodnili, że mają nosa do internetowych trendów. Rocket Internet GmbH powstało w 2007 roku w Berlinie. Jego dynamiczny zespół młodych ludzi, silnie zmotywowanych
w tworzeniu obiecujących modeli biznesowych, stoi za najbardziej ekscytującymi, nowymi firmami
w branży internetowej.

 

 

Share and Enjoy !

Shares





Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz