Butik w Domu Mody Modo Joanny Kruczek

Avatar photo
16 czerwca 2015,
dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Już wkrótce torebki projektantki Joanny Kruczek będzie można obejrzeć, przymierzyć i kupić w nowym centrum handlowym w Warszawie!

10561597_891568657551704_7184380412034897442_n

Dom Mody Modo to nowe centrum handlowe w Warszawie. W Modo, którego otwarcie planowane jest jesienią, nie znajdziemy popularnych sieciówek, lecz same renomowane marki, które gwarantują bardziej indywidualne podejście do klienta. Ciekawa lokalizacja i ogromna powierzchnia sprawiają, że ten nowoczesny obiekt handlowy już wkrótce będzie ulubionym miejscem spotkań osób, które szukają dla siebie wyjątkowego stylu!

 

11128372_757229197727214_9080535913232625422_n
W centrum Dom Mody Modo będzie czekać na klientów aż 350 butików pogrupowanych w różne strefy, które ułatwią wielbicielom mody odnalezienie miejsc dopasowanych do ich potrzeb. Swój butik otwiera również Joanna Kruczek, ambitna projektantka torebek!

11259851_757229341060533_4258969384544490461_n

Praktyczne kufry, wygodne „worki”, czy eleganckie kopertówki „by Kruczek” od niedawna podbijają serca kolejnych klientek, które szukają nietuzinkowego stylu. Nic dziwnego- wystarczy rzut oka na kilka modeli, by przekonać się, że torebki Joanny Kruczek nie są zwykłymi dodatkami, lecz mocnymi akcentami, które nadadzą charakteru każdej stylizacji.
Unikatowość toreb Joanny Kruczek opiera się również na ich wyjątkowym charakterze. Projektantka stawia bowiem na jakość wykonania, co przejawia się w doborze szlachetnych materiałów. Warto również zwrócić uwagę na to, że Joanna Kruczek znalazła wyjątkowy pomysł na wymagających klientów- torebkę zaprojektowaną z myślą o indywidualnych potrzebach i preferencjach.
Wszystko wskazuje zatem na to, że pierwszy autorski butik projektantki, otwarty w pierwszym roku działalności tej marki ma szansę zostać ulubionym miejscem spotkań warszawskich fashionistek. Tym bardziej, że, jak podkreśla sama właścicielka marki, klientki stawiające na jakość i oryginalność produktu, wolą na własne oczy przekonać się o jego wyjątkowości:
– Klientki bardzo lubią obejrzeć daną rzecz przez internet, ale nadal cenią kontakt bezpośredni, rozmowę z projektantem czy doradcą i odnalezienie nietuzinkowości danego produktu.- zdradziła Joanna Kruczek.

10384132_757229471060520_7109825179614522605_n

Projektantka może być zatem pewna tego, że zaskarbi sobie sympatię każdej klientki, która stawia na jakość i wyjątkowość!



FORUM - bieżące dyskusje

jaką wodę pić?
Nie lubisz smaku samej wody? Miałam tak kiedyś, a potem jakoś się przyzwyczaiłam.
Ogólnie o zdrowiu
Witaminka D musi być, do tego B12 i jak czuję się gorzej,...
Problem z włosami
No właśnie, słusznie zauważyłaś Iwonko, że to skład powinien decydować o wyborze suplementu. Zazwyczaj...
Na Jesienne smutki jakie zapachy?
O zapachu prania? :D Brzmi ciekawie. Zawsze lubiłam tę świeżość, jak ktoś w pobliżu...

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.