Marka Badura stawiając na wielkomiejski szyk, w swojej najnowszej kolekcji idealnie miksuje klasykę z obowiązującą modą. Obuwie i dodatki na sezon jesień-zima 2014/2015 to tradycyjne formy ze współczesnymi detalami. Inspiracją do stworzenia kolekcji stała się wciąż pulsująca kolorami i rozwijająca się moda ulicy, a także miejska elegancja i rock’n’roll.
Projektanci marki podzielili modele butów i toreb na różnorodne linie wpisujące się w stylistykę najważniejszych trendów sezonu. W butikach Badura i na www.badura.pl można znaleźć zarówno sprawdzone klasyki, jak i bardziej nonszalanckie propozycje obuwia.
By uwypuklić miejski charakter swoich jesienno-zimowych propozycji, Baduraodwiedza Paryż, który został wybrany, jako tło sesji wizerunkowej dla kampanii jesień-zima 2014/15
“Styl zaczyna się od butów …” hasło, które precyzuje kierunek , w którym świadomie od kilku sezonow podąża marka zostało przełożone na język obrazu w plenerach światowej stolicy mody.
Autorką zdjęć jest Aldona Karczmarczyk /Van Dorsen Talents, a kierownictwo artystyczne nad projektem powierzono Marcie Kalinowskiej.
Modele : Anna Maria Olbrycht i Maciej Zieliński/Rebel Models
Foto : Aldona Karczmarczyk/Van Dorsen Talents
Asystent : Jacenty Karczmarczyk
Stylizacja Marta Kalinowska
Make up Kim Chincholle / Lebigue One
Wlosy Pawel Solis /D’vision art
www.badura.pl
opracowanie : marketing Badura