Appetita sponsorem drugiej edycji BlogerChef’a

9 grudnia 2013,
dodał: KMC PR
Artykuł zewnętrzny

Marka Appetita została sponsorem drugiej edycji konkursu kulinarnego BlogerChef. Jej przyprawy będą dodawały smaku i aromatu daniom przygotowywanym przez uczestników w trakcie pięciu półfinałowych eventów kulinarnych oraz podczas wielkiego finału.

BlogerChef to innowacyjny projekt skierowany do pasjonatów gotowania, którzy prowadzą blogi kulinarne. Rywalizacja odbywa się na trzech etapach: zgłoszeń internetowych, gotowaniu półfinałowym na żywo oraz wielkim finale. Konkursowe dania ocenia profesjonalne jury, w skład którego wchodzą doświadczeni i uznani szefowie kuchni.

Marka Appetita była sponsorem Wielkiego Finału pierwszej edycji konkursu BlogerChef, który odbył się 22 czerwca br. w Łasku k/Łodzi. Marka uświetniła swoimi produktami to kulinarne wydarzenie oraz Wielki Pikinik BlogerChefa. Tytuł Pierwszego Polskiego BlogerChefa zdobyła Maria Banach, poznanianka, autorka bloga Gruszka z fartuszka. Wszyscy finaliści zostali nagrodzeni sprzętem kuchennym marki Kenwood oraz upominkami od partnerów, w tym także zestawem aromatycznych przypraw Appetita.

Zgłoszenia do drugiej edycji przyjmowane są poprzez formularz dostępny na fanpage BlogerChefa. W styczniu 2014 r. blogerzy zakwalifikowani do 1. półfinału stoczą kulinarną walkę w Hotelu Szafran w Czeladzi. Aromatyczne zioła i przyprawy marki Appetita pomogą uczestnikom zachwycić wymagające jury, któremu przewodniczy Mirosław Drewniak – znany szef kuchni i ekspert kulinarny.

Strona internetowa marki Appetita: www.appetita.com.pl

Strona internetowa konkursu: www.blogerchef.pl

Fanpage konkursu: www.facebook.com/blogerchefpl



Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.