Aplikacja mobilna MUSZYNIANKA – PIJ WODĘ już w sieci!
Jeden z czołowych producentów wody mineralnej w Polsce – Spółdzielnia Pracy Muszynianka wychodzi naprzeciw swoim klientom i wszystkim, którzy cenią sobie zdrowy styl życia i walory naturalnej wody mineralnej „Muszynianka”. Marka przygotowała mobilną aplikację, która przypomina o systematycznym piciu wody: Muszynianka – Pij wodę! Aplikacja dostępna jest już w Google play.
Aplikacja: „Muszynianka-Pij wodę” ma za zadanie przypominać o codziennym piciu wody.
W ciągu doby na telefon z systemem Android lub IOS przesyłane są komunikaty, które informują o konieczności wypijania wody. Dzienna jej ilość: CEL – ustalana jest indywidualnie dla każdego użytkownika. Program aplikacji jest w pełni spersonalizowany, uwzględnia m.in. wiek, płeć, wagę, aktywność fizyczną, godziny wstawania i zasypiania, ilość wypijanej kawy, czy aktywność fizyczną użytkownika. Dodatkowo przelicza dawkę magnezu, odpowiednią do utrzymania właściwego poziomu tego cennego pierwiastka w każdym ludzkim organizmie. Aplikacja jest intuicyjna i bardzo łatwa w obsłudze. Daje możliwość logowania się przez osobiste konto na FB.
Poza walorami użyteczności i promowania zdrowego stylu życia, aplikacja Muszynianki cechuje się ciekawą formą. Wzorowe korzystanie przez każdego użytkownika, nagradzane jest odznakami. Pierwszą dostaje już na starcie:
Ahoj, Kapitanie!
Witaj na pokładzie!
Startujemy z wodną musztrą, jesteś gotowy? Zaczynamy!
Pozostałe odznaki, a także przypomnienia o piciu wody, utrzymane są w podobnym, humorystycznym klimacie.
Aplikacja dostępna jest w sklepie Google play (https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.muszyniankapijwode.app) będzie również dostępna w App Store. Instalacja oraz użytkowanie aplikacji są całkowicie darmowe!
Stworzenie mobilnej aplikacji jest kolejnym krokiem realizacji założeń CSR marki. Popularna dziś wirtualna strona Akademii Zdrowia Muszynianki www.akademiazdrowiamuszynianki.pl od początku cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród konsumentów i osób z branży.
Tegoroczne działania marki „Muszynianka” stawiają na promocję aktywności fizycznej
i równowagi życiowej. Hasłem przewodnim w komunikacji marketingowej 2015 jest „Life Balanse”.
Za całościową obsługę i koncepcję serwisu www.akademiazdrowiamuszynianki.pl oraz aplikacji: Muszynianka – Pij Wodę odpowiada Dom Mediowy Intermedia (www.dmintermedia.pl) oraz Agencja Design PR (www.designpr.pl)