Mama – najtrudniejszy i zarazem najpiękniejszy zawód świata. Dlatego Dzień Mamy jest celebrowany w różnych zakątkach globu. Tegoroczne święto w Polsce uświetni współpraca marki NEONAIL z biżuterią ANIA KRUK. „Moda to deklaracja Twojej własnej wolności” – mawiała Anna Dello Russo. A w końcu dodatki stanowią jej nieodłączny element. Jak wyglądają szczegóły tej kooperacji?
W Polsce Dzień Mamy świętujemy od 1914 roku. Jego historia jest jednak znacznie dłuższa, sięga bowiem starożytności. Dziś w wielu krajach jest to święto ruchome, a w niektórych nawet zostało uznane jako narodowe. Od początku to jednak był, i nadal pozostaje, wyraz uznania dla wszystkich mam. Takie są również wspólne działania marki NEONAIL, przedstawiciela branży beauty oraz ANIA KRUK.
2 000 bransoletek ANIA KRUK na Dzień Mamy
Obydwie marki wywodzą się z Polski, obydwie są również owocem rodzinnej współpracy. Dziś łączą swoje siły, aby oddać cześć wszystkim niestrudzonym Mamom. Efektem wspólnych działań jest akcja promocyjna obydwu marek. 2 000 bransoletek marki ANIA KRUK trafi zarówno do kanałów sprzedażowych NEONAIL online, jak również do punktów w centrach handlowych. Filozofia marki ANIA KRUK opiera się na starannie selekcjonowanych wzorach oraz krótkich seriach poszczególnych elementów biżuterii. Dlatego możliwość zakupu bransoletki za 1 zł przy zakupie produktów NEONAIL za minimum 169 zł stanowi kuszącą propozycją na prezent. Współpracę podkreślą również materiały promocyjne z wykorzystaniem zdjęć, które powstały specjalnie na tę okazję.
Nie zabraknie też informacji w magazynie „Wysokie Obcasy”, który zaplanował cykl „Mama, mamusia, matka, mamcia”. Głos będą w nim zabierać kobiety, które piastują na co dzień rolę mamy, tłem będą akcje konkursowe z nagrodami, które ufundują obydwie marki.
Wsparcie ze strony influencerek
Mawiamy, że nic nie dzieje się bez przyczyny, ale dziś zdecydowanie nic nie dzieje się bez udziału social mediów. Na Instagramie zostanie przeprowadzony konkurs współdzielony przez obydwie marki. Dodatkowo akcje wesprą influencerki: Dominika Brudny (@domsli22) oraz Joanna Banaszewska (@jbanaszewska), a także działająca na Tik Toku Kamila Bilska (@to_sie_nie_dzieje).
Detale, które dają poczucie piękna
„W biżuterii nie ma nic rewolucyjnego. Rewolucyjne jest to, jak ją nosimy” podkreślał Alessandro Michele. Wyrazisty manicure w połączeniu z ładną bransoletką sprawia, że kobiece dłonie nabierają szyku, stylu oraz wyrafinowania. Cieszą oczy, wyrażają osobowość noszącej je kobiety, pozwalają poczuć się piękną i atrakcyjną. A tego w codziennych, macierzyńskich obowiązkach, po prostu nie może zabraknąć.
Informacje o marce NEONAIL
NEONAIL to jedna z wiodących międzynarodowych marek w kategorii stylizacji i pielęgnacji paznokci. Od 2006 roku konsekwentnie rozwija swoją działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na rynku kosmetycznym. NEONAIL oferuje produkty do stylizacji paznokci i codziennej pielęgnacji dłoni. To najwyższa jakość, najszersza oferta kolorów hybrydowych, innowacyjne rozwiązania i produkty takie jak hybryda w naklejce, nowości w duchu najnowszych trendów, zdobienia do stylizacji oraz niezbędne akcesoria. Kolekcje lakierów NEONAIL są silnie osadzone w światowych trendach. NEONAIL
należy do firmy Cosmo Group, która posiada w swoim portfolio również inne marki kosmetyczne: MYLAQ, StayLAC i NEO MAKE UP.
Informacje o marce ANIA KRUK
ANIA KRUK to biżuteria, która pasuje do Ciebie. Cieszy nas różnorodność i niezależność, a w dodatkach — ponadczasowość i lekkość. Nasze produkty wpisują się w najnowsze trendy, inspirują, a dodatkowo sprawiają, że czujesz się sobą. Kochamy biżuterię, ale wykorzystujemy nasze kanały, by mówić o rzeczach ważnych — wierzymy, że dzięki temu zmieniamy świat.