Amerykańska marka OBAGI debiutuje na polskim rynku
W marcu 2015 r. odbyła się oficjalna inauguracja marki Obagi w Polsce. Kosmeceutyki rekomendowane przez lekarzy specjalistów można zakupić wyłącznie w renomowanych gabinetach dermatologii, medycyny estetycznej oraz klinikach chirurgii plastycznej. Ambasadorką marki Obagi została jedna z najbardziej intrygujących polskich aktorek teatralnych i telewizyjnych – Kasia Warnke – kobieta o eterycznej i delikatnej urodzie, której nowoczesny styl w połączeniu z wewnętrznym spokojem i harmonią perfekcyjnie oddają filozofię marki.
Nazwa Obagi wywodzi się od nazwiska amerykańskiego lekarza doktora Zein’a Obagi, eksperta w dziedzinie dermatologii estetycznej, twórcy programu pielęgnacyjnego, który utrzymuje skórę w dobrej kondycji, niezależnie od jej typu, koloru i wieku. Kiedy trzy dekady temu dermatologia skupiała się głównie na leczeniu pojedynczych stanów chorobowych skóry, doktor Zein Obagi był wówczas pionierem w swoich rewolucyjnych koncepcjach poprawy cery i utrzymania ogólnej jej kondycji. Dzięki takiemu podejściu stał się czołowym autorytetem w dziedzinie odmładzania, a opracowane kosmetyki i systemy pielęgnacyjne pozwoliły mu osiągnąć międzynarodową sławę. Nazwisko doktora Zein’a Obagi stało się dla kobiet na całym świecie synonimem kompleksowych rozwiązań dla uzyskania zdrowej
i pięknej cery. Teraz marka dostępna jest również na polskim rynku.
Bardzo się cieszymy, że kosmeceutyki Obagi, przeznaczone do pielęgnacji twarzy dostępne są już w Polsce. Innowacyjne preparaty Obagi odpowiadają na wszystkie potrzeby cery i pomagają przywrócić skórze jej naturalny blask i harmonię. Zyskały ogromną popularność nie tylko w Ameryce, ale także na całym świecie. Mamy nadzieję, że polscy odbiorcy również docenią ich rewelacyjne działanie – mówi Ewa Engländer, Marketing Manager marki Obagi, z firmy VP Valeant.
Przewodnie hasło „Obagi for life” doskonale odzwierciedla zobowiązania marki wobec kobiet – produkty Obagi zostały stworzone z myślą o wszystkich potrzebach
i wymaganiach skóry. Eksperci marki podkreślają także, jak ważne jest holistyczne podejście do pielęgnacji.
Obagi to dla mnie symbol zdrowia i energii skóry. Kojarzy mi się ze słońcem i przyrodą Kalifornii, skąd firma pochodzi oraz z zaawansowaną technologią i profesjonalną opieką. Działanie tych kosmetyków koncentruje się na zachowaniu młodości – nie dopuszczają
do starzenia bądź łagodzą jego skutki. Tutaj liczą się dowody, czyli znacząca poprawa stanu skóry – Obagi dotrzymuje obietnic, sama sprawdziłam! Obagi było pionierem, jeśli chodzi
o anti-aging i wciąż jest jednym z liderów na świecie, co budzi moje zaufanie. Filozofia tej firmy jest mi niezwykle bliska – ja również uważam, że o kondycji naszej skóry decyduje, oprócz używania dobrych kosmetyków, także styl życia: dieta, ruch, relaks. Cieszy mnie,
że mogę polecać kosmetyki, które są nieocenione w swojej skuteczności, bycie ambasadorką tej marki to niekłamana przyjemność! – mówi Katarzyna Warnke, Ambasadorka marki Obagi.
Efektem sesji zdjęciowej z udziałem Ambasadorki, są fotografie przedstawiające kobietę nowoczesną, aktywną i spełnioną, a naturalne piękno aktorki podkreśla delikatna
i rozświetlona cera. Autorem zdjęć jest światowej sławy fotograf – Piotr Stokłosa, na co dzień mieszkający i pracujący w Paryżu.
***
Od ponad 25 lat produkty marki Obagi dostępne są w gabinetach i klinikach na całym świecie. W Polsce oryginalne systemy i zestawy marki Obagi, z uwagi na ich silne działanie można zakupić tylko z rekomendacji lekarzy, w renomowanych gabinetach dermatologii
i medycyny estetycznej oraz w klinikach chirurgii plastycznej – lista ponad 100 placówek dostępna jest na stronie internetowej www.obagi.pl. Portfolio marki na polskim rynku będzie sukcesywnie powiększane w najbliższych miesiącach o kolejne innowacyjne produkty.
***
Obagi Medical Products, Inc. jest globalną firmą farmaceutyczną, założoną w 1988 roku przez czołowych specjalistów w zakresie pielęgnacji skóry. Obecnie firma należy do Valeant Pharmaceuticals International, Inc.