Wirtualna przymierzalnia

4 października 2010, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Levi’s® w ramach kampanii Curve ID na swojej stronie zaaranżował internetową przymierzalnię – Digital Fitting Room. Jest to interaktywna zabawa, której celem jest odnalezienie swojego Curve ID, a przez co idealnie dopasowanych dżinsów. Levi’s® korzystając ze spersonalizowanych narzędzi przedstawia co zrobić, aby w oparciu o kształt własnej sylwetki znaleźć spodnie doskonałe.

„Wszystko zaczęło się od rozmów z kobietami na temat poszukiwań dżinsów idealnych”, mówi Mary Alderete, Levi’s® Vice President of Global Women’s Marketing. „Odkryliśmy, że 54% kobiet przymierza co najmniej 10 par dżinsów, a kiedy żadne z nich nie pasują, kobiety obwiniają siebie. Nasze badania wykazały, że 80% kobiet na całym świecie ma jedną z trzech wyróżnionych przez nas sylwetek, zatem jeden rozmiar nigdy nie może pasować wszystkim! Naszym celem jest zaangażowanie kobiet on-line tak, aby korzystając z interaktywnych narzędzi, mogły odnaleźć swój CURVE ID, i dowiedziały się czy ich sylwetka jest sylwetką prostą Slight Curve, lekko zaokrągloną – Demi Curve, czy może pełną – Bold Curve. Wierzymy, że dzieki Curve ID na zawsze zmieni się sposób dobierania dżinsów przez kobiety.”
Łączący w sobie cechy reklamy telewizyjnej, strony internetowej i stosownej wiedzy o dopasowaniu dżinsów do sylwetki, Levi’s® Digital Experience przedstawia kobietom wszystkie instrumenty, których potrzebują, aby znaleźć idealne spodnie dopasowanie do swoich unikalnych kształtów ciała. Kobiety będą w stanie zidentyfikować swój Levi’s® Curve ID wypełniając interaktywny quiz oraz korzystając z procesu pomiaru krok po kroku. Mogą również zobaczyć “zakulisowe” wywiady z projektantami Levi’s® oraz niektóre z wypowiedzi kobiet, które już noszą Levi’s® Curve ID. Platforma Digital Fitting Room dostępna jest w 50 krajach w 20 różnych językach. Levi’s® ma nadzieje, że projekt ten przyczyni się do zapewnienia kobietom z całego świata możliwości znalezienia doskonałe dopasowanych dżinsów. Szczegóły na levi.com, wystarczy kliknąć na kampanię Levi’s® Curve ID.

Kampania Levi’s® Curve ID promuje prawdziwe kobiety i ich krągłości, tworząc oryginalną denimową markę, trendową i absolutnie najlepszą.

www.levi.com/women