Nowy zapach Ferragamo Attimo

1 października 2010, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny
Nowy zapach Ferragamo wyraża kwintesencję  Salvatore Ferregamo: wrodzoną elegancję, ponadczasowy szyk i nieodpartą pokusę.
Zapach jak przyjemność smakowania każdej chwili, dla tych, którzy traktują życie jak cenny dar i w pełni z niego korzystają… Celebrujący chwilę… ATTIMO, najcenniejszy moment, umiłowanie życia. ATTIMO, niezapomniany,  wyrażający esencję włoskiej elegancji i rozmachu. Szlachetny  podarunek  od promiennego świata Ferragamo.
Wielowymiarowy bukiet kwiatowy podtrzymywany jest przez niezwykle zmysłowe nuty drzewne ATTIMO Eue de Parfum, wyraźny i rozkoszny. Zaczynając od akcentów soczystej i świeżej gruszki Nashi, zapach  mieni się kolorowymi nutami rozleniwiającego kumkwatu. Delikatny Lotos odkrywa niezwykle eleganckie kwiatowe serce. Subtelny i zielony zapach gardenii oraz słoneczna miękkość kwiatów Fragipani łączą się  aby uwydatnić kwiatową zmysłowość. Świeże różane akcenty peonii podkreślają kobiecość i charakter. Uzależniająca mieszanka delikatnego piżma, wytwornego drzewa cedrowego i tętniącego życiem Patchouli  pozostawia czarujący ślad elegancji.
Kształtny flakon, stworzony przez renomowanego projektanta Sylvie de Franco, flakon uosabia spontaniczność i ruch. Lekko asymetryczna forma jest ozdobiona złotą taśmą z nazwą Attimo w kolorze czerwieni Ferragamo. Jasny złoty zapach prześwieca przez asymetryczne szkło. Flakon wzbogaca zaokrąglona szklana zakrętka ze złotem w środku. U podstawy widnieje połyskujące czerwienią logo Salvatore Ferragamo.
Pudełko intryguje uwypukleniami zainspirowanymi przez flakon, kolor złamanej bieli daje mu wygląd lekko perłowy. Całości dopełnia złota góra opakowania. Logo Attimo i nazwa Salvatore Ferregamo są dobrze widoczne dzięki czerwonemu kolorowi napisów. Użyty papier jest ekologicznie certyfikowany przez Forest Stewardship Council (FSC).
Kobieta Attimo, ze swoim wrodzonym szykiem z radością ulega doświadczeniu bycia kochaną jak prawdziwa księżniczka. Leżąc na łóżku w pozie gwiazdy filmowej, uwodzicielsko bawiąc się czerwonym sandałem Ferragamo, rzuca swemu mężczyźnie intrygujące spojrzenie… Otwiera pudełko… jest zachwycona drogocennym podarunkiem… ATTIMO.
Żyj tak jakby każda chwila była drogocennym darem, każda sekunda świętem…
Ferragamo’s New Fragrance Campaign Features Ernest Hemingway’s Great-Granddaughter