Przełomowy produkt do peelingu ust GLOV

10 marca 2020, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Ile razy zdarzyło Wam się nałożyć ulubioną pomadkę i nie być zadowoloną z efektu? Nawet soczysta czerwień lub delikatny róż nie wygląda ładnie na spierzchniętych i popękanych ustach. Założycielki spółki Phenicoptere, producenta rękawiczek GLOV, które zmyją makijaż i inne zanieczyszczenia wyłączenie za pomocą wody, doskonale znały ten problem. Dlatego znowu wyszły naprzeciw oczekiwaniom konsumentek. Już dzisiaj swoją premierę ma ich kolejny przełomowy, pierwszy tego typu na świecie, produkt do peelingu ust – SCRUBEX!

„Zmierzyliśmy się z problemem jakim jest niewystarczająca liczba produktów do pielęgnacji ust. Dogłębna analiza rynku pozwoliła naszym fachowcom opracować innowacyjne (zupełnie inne niż wszystkie dotychczasowe produkty) akcesorium. Scrubex został poddany serii badań laboratoryjnych, jego włókna przez wiele miesięcy były testowane i doskonalone przez najlepszych specjalistów w dziedzinie włókiennictwa. Efektem ich pracy została mała, hipoalergiczna rękawiczka na palec, która na dowód swojego nowatorstwa zyskała oznaczenie „«protected design»”.” – mówi Monika Żochowska, CEO Phenicoptere.

Marka GLOV od zawsze przywiązuje wagę do tego, aby każda kobieta mogła zadbać o siebie i swoją urodę w najszybszy oraz najwygodniejszy sposób, czyli maksimum korzyści przy minimalnym nakładzie czasu.

„Podczas codziennej pielęgnacji twarzy często pomijamy usta. Tymczasem, jeśli chcemy utrzymać je w dobrej kondycji, należy im się odpowiednie traktowanie. Dlatego opracowaliśmy rozwiązanie, które na dobre rozprawi się ze spierzchniętymi i popękanymi wargami. SCRUBEX to hipoalergiczna rękawiczka na palec, służąca do peelingu ust.. Jej zadaniem jest zwalczenie problemu suchych i zniszczonych warg, wygładzenie ich oraz zapewnienie im szybkiej i przyjemnej pielęgnacji, dzięki której nasz uśmiech będzie wyglądać lepiej niż kiedykolwiek wcześniej. Ponadto, Scrubex zadba o odpowiednie krążenie w ustach, co natychmiast uwydatni ich naturalny koloryt, ujędrni je i sprawi, że będą wyglądać na pełniejsze i bardziej soczyste.” – mówi Ewa Dudzic, Vice President Phenicoptere.

Najnowszy, pionierski produkt GLOV został przebadany dermatologicznie, a jego badania wykazały, że usta po zastosowaniu SCRUBEX są jędrniejsze, gładsze i przygotowane do przyjęcia składników odżywczych zawartych w balsamach oraz pomadkach.

Użycie Scrubexa jest banalnie proste. Rękawicę należy zmoczyć i delikatnymi ruchami pocierać usta używając przy tym takiej siły, jaką sami uznamy za bezpieczną i skuteczną dla naszych ust. Następnie należy uprać rękawicę i pozostawić do wyschnięcia, a usta posmarować ulubionym balsamem, który dodatkowo je nawilży i spotęguje efekt wygładzenia.

Rękawica nadaje się do wielokrotnego użytku i może posłużyć nawet do kilku miesięcy. Gdy jednak uznamy ją już za niezdatną do pielęgnacji ust, bardzo dobrze sprawdzi się jako akcesorium używane przy wykonywaniu obowiązków domowych. Każdy znajdzie dla niej inne zastosowanie, dopasowane do indywidualnych potrzeb, do czego gorąco zachęcamy.

GLOV to polska marka stworzona z myślą o naturalnym pięknie i szacunku do środowiska. Jej innowacyjne artykuły podbijają zagraniczne rynki udowadniając, że ich jakość, działanie oraz filozofia marki mają szerokie grono fanów na całym świecie.

Cytując mistrza Christiana Louboutina, „Lips are the most expressive feature on a woman’s face”. W wolnym tłumaczeniu oznacza to, że usta są wizytówką kobiety i często można wyczytać z nich wiele różnych emocji. SCRUBEX sprawi, że Twoje usta będą przyciągały uwagę, a z ich wyglądu będzie można odczytać tylko jedno – naturalne piękno.

Rękawiczkę do peelingu ust, GLOV SCRUBEX można kupić przez stronę internetową https://glov.co, za 24,90 zł.

Spółka Phenicoptere została zarejestrowana w Polsce w 2012 roku jako producent innowacyjnych produktów  do oczyszczania skóry. Na swoim koncie ma wiele prestiżowych nagród i nominacji. Marka GLOV została doceniona  np. przez kluczowe polskie magazyny, zarówno biznesowe jak i kobiece. Firma dystrybuuje produkty do ponad 60 krajów:  w UE, na Bliski Wschód, a także do Stanów Zjednoczonych.