W zimowe mroźne dni z przyjemnością sięgamy po rozgrzewające, aromatyczne napary. Malina, pigwa, imbir a może dzika róża? Nowości marki Herbapol to bogaty wybór smaków, które w zależności od potrzeby czy nastroju możemy dowolnie komponować, tworząc swój ulubiony zimowy napój dla siebie i najbliższych.
Herbatki z linii Herbaciany Ogród to bogactwo smaku i aromatu zamknięte w torebkach. Trafiają do nich wyselekcjonowane i starannie zebrane owoce, które poddawane są dokładnej kontroli, a następnie pakowane tak, aby chronić całe dobrodziejstwo natury. Wśród kompozycji smakowych znajdziemy m.in. aronię, żurawinę, dziką różę czy czarną porzeczkę z cytryną. Na szczególną uwagę zasługuje jednak klasyczna herbatka malinowa, która w tym roku zadebiutowała w nowym, większym opakowaniu. Duża, rodzinna paczka zawiera aż 40 torebek, dzięki czemu możemy cieszyć się jej smakiem jeszcze dłużej. 100% naturalnych składników oraz duże kawałki owoców malin gwarantują intensywny smak i aromat parzonego naparu. Ponieważ herbatka malinowa nie zawiera teiny, przez cały dzień mogą ją pić wszyscy domownicy, niezależnie od wieku. To doskonała propozycja dla nas i naszych najbliższych.
Tym, którzy wolą sami dobierać i komponować smaki oraz ich intensywność, polecamy limitowaną, jesienno-zimową edycję syropów „Sekrety Smaku” w atrakcyjnej, zaprojektowanej specjalnie na ten sezon, szacie graficznej. Warto zwrócić uwagę na syrop, będący unikalnym połączeniem kwiatu lipy oraz miodu. To jedyny tak oryginalny smak dostępny na rynku, stworzony przez markę Herbapol z myślą o tych, którzy zimą szukają nowych inspiracji. Bez konserwantów i barwników, syropy marki Herbapol idealnie pasują jako dodatek do herbaty lub innych rozgrzewających napojów, jak grzane wino czy piwo. Dostępny tylko w tym sezonie jest również syrop o smaku pigwy, wzbogacony o witaminę C, który dodatkowo wzmocni naszą odporność. Zimową atmosferę dopełni aromatyczny syrop „Dzika Róża” oraz „Imbir”.
Herbapol-Lublin S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu 69 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, zielonych, czerwonych i funkcjonalnych, a w kategorii dżemów zajmuje trzecią pozycję. Herbapol-Lublin S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active.
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat, m.in. herbatki owocowe, ziołowe, zielone i funkcjonalne, produktów dżemowych z polskich owoców, m.in. dżemy klasyczne i premium, konfitury i powidła oraz syropów. W ofercie firmy znajdują się także napoje energetyzujące Green-Up z naturalną kofeiną z guarany, zielonej kawy i herbaty.
W 2017 roku do portfolio marki Herbapol dołączyła Naturalna Ice Tea – najwyższej jakości napój herbaciany bez konserwantów, barwników i substancji słodzących. W tym samym roku firma zadebiutowała w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast i Premium. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl.