Chiara Ferragni to autorka „The Blonde Salad” – jednego z najpopularniejszych blogów modowych na świecie. Właśnie po raz drugi znalazła się na okładce magazynu „Vogue”.
„The Blonde Salad” powstał w czasie, gdy blogi o modzie dopiero raczkowały, czyli w 2009 roku. Początkowo Chiara dodawała na bloga jedynie zdjęcia swoich stylizacji. Szybko jednak podjęła współpracę z różnymi markami odzieżowymi. Obecnie Ferragni tworzy również kolekcję butów. Sygnowana jej nazwiskiem linia jest w sprzedaży aż w 25-ciu krajach.
Obecnie „The Blonde Salad” to marka ze sporym zespołem ludzi pracujących na jej sukces. Ekipa Blonde Salad czuwa nie tylko nad materiałami ukazującymi się na blogu, ale także nad treściami zamieszczanymi w social media. Na samym tylko Instagramie blogerkę śledzi ponad 6 mln osób. Z kolei zarobki Chiary szacuje się na około 8 mln dolarów rocznie.
Pierwszy raz blogerka miała okazję gościć na okładce hiszpańskiego „Vogue’a” ponad rok temu. Wtedy jeszcze spotkało się to z dość sporym oburzeniem środowiska, które wciąż z lekceważeniem patrzyło na blogi modowe. Tym razem Chiara pojawiła się na okładce tureckiej edycji pisma. Autorem wykonanych do sesji zdjęć jest Miguel Reveriego. Jak dotąd, nikt jej nie skrytykował. W przeszłości Ferragni gościła na okładkach jeszcze kilku innych magazynów modowych, m.in. takich jak „Marie Claire” i „Numero”.
Blogi modowe już dawno przestały być pamiętnikami ze zdjęciami. Obecnie to prężnie działające, niezależne firmy. Chiara Ferragni to nie tylko blogerka o ciekawej urodzie i zmyśle estetycznym. To także bizneswoman, której przypadek jest omawiany nawet przez studentów Harvardu na zajęciach z przedsiębiorczości.