Stawiamy na jakość

11 lipca 2016, dodał: OKK
Artykuł zewnętrzny

Rozmowa z Agnieszką Polkowską ze Studia Prostych Form podczas 8. edycji OKK! design.

W jaki sposób chcieli Państwo zaprezentować swoją firmę podczas tej edycji OKK! design?

Nie wszystkie wnętrza publiczne są takie same. Czasem inwestor poszukuje czegoś nieszablonowego, nietypowego. Czasem jego potrzeby są specyficzne – np. w budynku ambasady potrzebne są okna i drzwi ze szkła kuloodpornego. W takich wypadkach architekt szuka firmy, która potrafi tym wymaganiom sprostać i to nie tylko poprzez dostarczenie odpowiednich materiałów, instalacji czy produktów, ale również poprzez kompleksowe wykonawstwo. To właśnie ten aspekt naszej oferty chcieliśmy przedstawić, bo wiemy, że rynek bardzo potrzebuje tego rodzaju usług. W wypadku złożonych technicznie projektów poszukiwanie i koordynacja pracy różnych ekip wykonawczych jest bardzo czasochłonna i trudna. My zdejmujemy ten ciężar z architekta.

1 ecomalta

Co jeszcze robicie, aby ułatwić pracę projektantom wnętrz publicznych?

Rozwijając ofertę naszej firmy stawiamy na jakość materiałów – dobieramy te najlepsze, najbardziej godne zaufania. Takie materiały są poszukiwane we wnętrzach publicznych, nie tylko dlatego, że te wnętrza są bardzo intensywnie użytkowane, ale także dlatego, że częstokroć muszą spełniać rygorystyczne wymagania dotyczące bezpieczeństwa czy higieny. Dlatego wybieramy takie produkty jak ekologiczne lakiery Milesi, szkło hartowane czy tkaniny tapicerskie z odpowiednimi certyfikatami. I to my dbamy o to, aby architekt wraz z zamówionym materiałem otrzymał wszystkie niezbędne dokumenty certyfikujące.

Jakie inne problemy, oprócz jakości, są powszechne w procesie projektowania i wyposażania wnętrz publicznych?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ogromnym wyzwaniem jest zachowanie ciągłości wzoru i kolorystyki w danym materiale. W mniejszych wnętrzach jest to proste, ale jeśli urządzamy 400, 600 czy 1000 m2 staje się to prawdziwym wyzwaniem. Dlatego m. in. wprowadziliśmy do naszej oferty zaprawę warstwową EcoMalta, która jest nie tylko materiałem uniwersalnym i bardzo wszechstronnym, ale także pozwala na zachowanie jednolitej kolorystyki. EcoMaltę można stosować na podłogach, schodach, powierzchniach obłych (filary, kolumny), można nią pokrywać istniejące powierzchnie (np. lastryko, płytki ceramiczne), blaty łazienkowe, meble, lady recepcyjne. Choć w zależności od miejsca zastosowania skład EcoMalty jest modyfikowany, mamy gwarancję zachowania wybranego koloru. W przypadku tego nowego na polskim rynku materiału istotny jest też aspekt ekologii i odpowiedzialności architekta. EcoMalta nie zawiera cementu, gipsu i żywic wywołujących alergie. W związku z tym świetnie sprawdza się w szpitalach, przedszkolach, domach opieki – ma pozytywny wpływ na człowieka i środowisko.

Co wyróżnia Studio Prostych Form spośród innych podobnych firm?

Kiedy zaczynaliśmy naszą działalność 17 lat temu, koncentrowaliśmy się przede wszystkim na meblach kuchennych. Potem nasza oferta ewoluowała i ciągle się wzbogacała. Dziś możemy zaproponować architektom i inwestorom naprawdę wyjątkowe spektrum produktów i usług. Ale wydaje mi się, że to co najbardziej wyróżnia SPF to umiejętność budowania długofalowych relacji z naszymi klientami. Ściśle współpracujemy, pomagamy we wszelkiego rodzaju sytuacjach kryzysowych i w codziennej pracy – proponujemy doradztwo techniczne, wykonanie rysunków wykonawczych, pomiarów, wykonawstwo. Nasza praca to nie jest „business to business”. To zdecydowanie „human to human”, dlatego chcemy, aby nasi klienci otrzymywali to, co najlepsze.1751

O OKK! design

 

OKK! design to cykl spotkań szkoleniowo-konferencyjnych skupiających się Dariusz Pijanowski i Marcin Jankowski_właściciele SPF Agnieszka Polkowska_Specjalista ds. kluczowych klientów SPFwokół dobrego wzornictwa, zapoczątkowany w 2012 r., którego autorką jest Olga Kisiel – Konopka, właścicielka agencji OKK. Wydarzenie cenione jest przez architektów, projektantów oraz dekoratorów wnętrz, a także wszystkich, którzy zawodowo związani są z tą tematyką. Jest idealną przestrzenią do poszerzania wiedzy i kompetencji, nawiązywania kontaktów biznesowych oraz promocji dobrych m

arek i firm kierujących swoje produkty do branży architektonicznej. Ze względu na swój charakter impreza cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem ze strony architektów oraz przedstawicieli różnych mediów.