Wyglądaj kwitnąco z GLOV Color Edition

21 kwietnia 2016, dodał: Marta Dasińska
Artykuł zewnętrzny

SONY DSC

Odkryj nową, limitowaną edycję GLOV Comfort i GLOV on-the-go, produktów do oczyszczania twarzy, które usuną nawet najmocniejszy makijaż i inne zabrudzenia wyłącznie za pomocą wody. Jesteś bardziej Cheeky Peach, Bouncy Blue, Party Pink czy Glam Gray? Sprawdź, który kolor najbardziej pasuje do Ciebie.

 

Wybierz odcień, z którym się identyfikujesz i pokaż swój indywidualny styl. Wolisz zawadiacką brzoskwinię, sportowy błękit, imprezowy róż, a może szykowną szarość? Dzięki nowej linii, z łatwością odróżnisz swój GLOV od rękawicy mamy, siostry czy współlokatorki. Już teraz można zamówić ten innowacyjny produkt w wybranym przez siebie odcieniu, za pośrednictwem sklepu internetowego www.glov.me z bezpłatną przesyłką na terenie całej Polski. Kolorowa edycja GLOV to wyjątkowa estetyka produktu przy zachowaniu tych samych właściwości oczyszczających.

GLOV Color Comfort_1Dzięki połączeniu włókien do 100 razy cieńszych od ludzkiego włosa, które w przekroju mają kształt rozgwiazdy, GLOV z łatwością zmywa makijaż, przyciągając zanieczyszczenia niczym magnes. Rękawica jest odpowiednim wyborem dla osób o różnych rodzajach cery oraz z alergiami. Skutecznie redukuje nadmiar sebum, jest hipoalergiczna i nie narusza bariery hydrolipidowej, czyli nie zaburza naturalnego pH zdrowej skóry. GLOV nie wywołuje podrażnień nawet przy skórze atopowej. Prozdrowotne działanie zostało potwierdzone m.in. badaniami laboratoryjnymi SkinLab.

Poza oczyszczeniem, produkt wykazuje lekkie działanie peelingujące, a także pobudza krążenie skóry. Już w krótkim czasie po rozpoczęciu stosowania zauważyć można poprawienie stanu cery, która staje się wygładzona, elastyczna i jędrna.

GLOV_model Karolina Smętek_fot.Aleksandra Zaborowskax2

Dzięki niewielkim rozmiarom produkt z łatwością mieści się w torebce i pozwala na szybkie odświeżenie skóry lub poprawienie makijażu w ciągu dnia. Produkt doceniany jest także w podróży. Niezależnie od tego, jaki jest jej cel, żadna z nas nie lubi dźwigać ciężkich toreb i plecaków, a procedury odnośnie bagażu podręcznego na lotniskach są bezwzględne. Z GLOV nie potrzebujemy już żadnych mleczek, toników czy płynów micelarnych. Wystarczy tylko woda. Formuła produktu jest w pełni ekologiczna i pozwala cieszyć się skutecznością rękawicy przez trzy miesiące.

 

Produkt zdobył uznanie rzeszy konsumentek na całym świecie i niejednokrotnie został okrzyknięty najlepszym kosmetykiem do demakijażu na arenie międzynarodowej. Oprócz nowej edycji kolorystycznej, w stałej sprzedaży dostępna jest tradycyjna wersja w odcieniu ivory: GLOV Comfort wyposażony w system czterech rogów, które pozwolą zmyć nawet najmocniejszy make-up i maseczki kosmetyczne, GLOV on-the-go, w kształcie rękawiczki, został stworzony dla kobiet, które wolą lekki, dzienny makijaż i lubią podróżować oraz GLOV Quick Treat, nakładany na palec, do szybkiego poprawienia makijażu w ciągu dnia.

GLOV Color on-the-go_1Wszystkie produkty dostępne są w sklepie internetowym www.glov.me, odpowiednio w cenie: 49 zł, 39 zł i 14 zł, z darmową dostawą, a tradycyjną wersję w kolorze ivory można także kupić w sieci Sephora. Od czerwca GLOV będą ponadto dostępne w drogeriach Hebe i Rossmann oraz aptekach Dbam o Zdrowie.

****

Spółka Phenicoptere została zarejestrowana w Polsce w 2012 roku jako producent innowacyjnych produktów do oczyszczania skóry. Na swoim koncie ma wiele prestiżowych nagród i nominacji. Marka GLOV została doceniona np. przez magazyn Brief, Glamour oraz Dziennik Gazeta Prawna. Firma dystrybuuje produkty do ponad 30 krajów: w UE, na Bliski Wschód, a także do Stanów Zjednoczonych. GLOV jest bestsellerem m.in. we francuskiej sieci perfumerii Monoprix i w szwajcarskim Marionnaud.