Skąd pomysł na Love&Care?
Specjaliści uważają, że dzieci wychowane w atmosferze ciepła i szacunku, w domu, w którym okazuje się pozytywne uczucia, nie mają problemu z wyrażaniem emocji w późniejszych etapach ich życia. Im więcej miłości i pozytywnych doznań w rodzinie, tym lepiej młody człowiek rozwija się i funkcjonuje w przyszłości.
Jak mówi Erna Grońska-Petniak – Koordynator ds. PR w firmie Global Cosmed Group – Akcja Love&Care daje możliwość zwrócenia uwagi na najważniejszy aspekt ludzkiego życia – na emocje, których z różnych przyczyn coraz mniej okazujemy w życiu codziennym. Jej założenia doskonale korelują z naszą marką Bobini Baby, czyli z produktami przeznaczonymi dla niemowląt i dzieci. Przez dotyk podczas pielęgnacji i kąpieli rodzice nawiązują więź z maleństwem, a to pierwszy z wielu ważnych kroków do budowania relacji.
Love&Care propaguje rodzicielstwo bliskości i miłości. Zależy nam na przekazywaniu wiedzy o tym, że uczucia okazywane od najmłodszych lat (również w życiu płodowym) procentują w przyszłości. Mały człowiek wychowany w atmosferze ciepła, zrozumienia lepiej radzi sobie w późniejszym życiu: czuje się kochany, szuka wsparcia i wiedzy u rodziców, jest świadomy swojej wartości. Oczywiście agresja, brak szacunku, zastraszanie działają przeciwnie i o tym chcemy mówić – dodaje Erna Grońska-Petniak z Global Cosmed Group.
Założenia akcji.
Jednym z głównych założeń akcji Love&Care jest edukacja. Dzięki współpracy marki Bobini Baby z ekspertami z Wydawnictwa Lekarskiego PZWL, pediatrami, psychologami dziecięcymi
i rodzicami tworzone będą merytoryczne artykuły i porady, a wszystko po to, aby zaoferować najlepszą i sprawdzoną wiedzę na temat pielęgnacji, wychowania i zdrowia fizycznego oraz psychicznego dzieci.
Więcej szczegółów na stronie www.bobini.pl/Love-Care oraz na Fanpage’u FB/AkcjaLoveAndCare.
Za PR akcji odpowiada Agencja Design PR, za zakup mediów Dom Mediowy Intermedia.