Nowy tusz Seduction Codes No.4 Volume + HD Perfection marki Astor
SEDUCTION CODES NO 4 – ASTOR
EKSTREMALNA OBJĘTOŚĆ I PERFEKCYJNE PODKREŚLENIE RZĘS
Marka Astor przedstawia nowy tusz Seduction Codes No.4 Volume + HD Perfection wyposażony w nowatorską szczoteczkę Flexfork oraz kremową formułę, która zapewnia intensywną czerń, ekstremalną objętość i
trwałość. Maskarę można nakładać warstwami, aby uzyskać jeszcze bardziej zmysłowe spojrzenie.
Głęboka czerń formuły zawiera opatentowaną mieszankę wosków o wyjątkowych właściwościach stylizujących, co przedłuża jej trwałość i zapewnia odporność na rozmazywanie. W składzie jest również technologia lekkich polimerów, dzięki której tusz szybko wysycha na rzęsach i pozwala budować niesamowitą objętość.
Unikalna szczoteczka Flexfork została wyposażona w dziesiątki delikatnych włosków, które gładko i równomiernie uwalniają głęboką czerń kremowej formuły. Szczoteczka przesuwając się po rzęsach w
górę i na zewnątrz, chwyta nawet ukryte, najtrudniej dostępne w kącikach oka rzęsy. Szczoteczka jest zakończona innowacyjnym grzebykiem, dzięki któremu jest możliwe wytuszowanie samych końcówek rzęs i
uzyskanie efektu „kociego oka”.
Cena: 29,90 zł
Pojemność: 10,5 ml
***
O Coty Inc.
Firma Coty została założona w Paryżu w 1904 roku przez François Coty, który uważany jest za twórcę nowoczesnego przemysłu kosmetycznego.
Obecnie Coty Inc. jest jednym z liderów rynku kosmetycznego, ze sprzedażą netto na poziomie 4.5 miliarda dolarów rocznie. Coty Inc. kierowana duchem przedsiębiorczości, pasją, innowacyjnością oraz
kreatywnością, stworzyła portfolio znakomitych marek, które konkurują we wszystkich istotnych kanałach dystrybucji, zarówno na rynku marek prestiżowych, jak i masowych w ponad 130 krajach świata. 10 czołowych
marek Coty Inc. to rozpoznawalne na całym świecie marki takie jak: adidas, Calvin Klein, Chloé, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, philosophy, Playboy, Rimmel i Sally Hansen.