439 zgłoszeń do II edycji Papaya Young Directors!
Liczba zgłoszeń w II edycji Papaya Young Directors przekroczyła najśmielsze oczekiwania organizatorów!
Do jury tegorocznej edycji konkursu napłynęło aż 439 pomysłów na scenariusze filmów reklamowych.
Sukces zeszłorocznych laureatów, Jana Forysia i Filipa Załuski wpłynął motywująco na kolejnych młodych i ambitnych twórców. Liczba przesłanych zgłoszeń do konkursu była zaskoczeniem dla organizatorów. „Liczba zgłoszeń wzrosła ponad dwukrotnie! W zeszłym roku nadesłanych prac było 208, a w tym 439. Jury czeka teraz dużo pracy, ale to bardzo dobra wiadomość i ogromna satysfakcja, wciąż przekonujemy się, jak potrzebny młodym ludziom jest nasz konkurs” – mówi Kacper Sawicki, szef Papaya Films, która jest organizatorem konkursu.
Kolejnym etapem konkursu jest wybór przez jury 12 najciekawszych propozycji, który nastąpi do 24 kwietnia. Pomysły finalistów zostaną skierowane do realizacji, czyli wcielenia własnego pomysłu „w życie” i nakręcenia filmu reklamowego. Każdy twórca otrzyma na ten cel środki finansowe wraz z listą kontaktów i firm, które udzielą im wsparcia podczas produkcji (są wśród nich m.in.: firmy dysponujące sprzętem i światłem, domy postprodukcyjne itp.).
Papaya Young Directors to konkurs na stworzenie scenariusza oraz realizację filmu reklamowego. Tematem wyłonionych w najbliższym etapie dwunastu 45 sekundowych filmów będą produkty sponsorów i partnerów wydarzenia, wśród których znaleźli się: Rossmann, PZU. Fundacja Stop Wariatom Drogowym, Prosto, Play. Każdy uczestnik mógł wybrać i zgłosić maksymalnie 4 tematy, do których chciałby stworzyć scenariusz. Finalnie do realizacji przejdzie 1 pomysł.