3. edycja kampanii marki Vizir i Towarzystwa Nasz Dom – podaruj dzieciom „Ubrania od Serca”

5 marca 2020, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

 

Ruszyła 3. edycja programu „Ubrania od Serca” organizowanego przez markę Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom, działającym w ramach Funduszu Korczaka. Akcja charytatywna ma na celu wsparcie dzieci mieszkających w domach dziecka poprzez umożliwienie im samodzielnego zakupu wymarzonych ubrań. Dzięki wsparciu Polaków, którzy w okresie od marca do końca maja sięgną po produkty marki Vizir ufundowane zostaną bony do sklepu odzieżowego dla dzieci.

 

VIZIR11

 

Misja programu „Ubrania od Serca”

Program „Ubrania od Serca” niesie pomoc dzieciom, które musiały opuścić swój dom rodzinny i zamieszkać w placówkach opiekuńczo-wychowawczych. Za każdą z rodzin stoi inna historia, którą każde dziecko przeżywa na swój sposób. Jednak łączy ich wspólna potrzeba akceptacji i nabrania większej pewności siebie. Właśnie dlatego powstał program „Ubrania od serca”, dzięki któremu dzieci z domów dziecka otrzymują vouchery na zakup nowych wymarzonych ubrań, które mogą samodzielnie wybrać. Ten prosty gest może dać im lepszy start w przyszłość.

Dzieci w trudnej sytuacji rodzinnej, wychowując się w placówkach opiekuńczo-wychowawczych zależą od ich kondycji finansowej, która często pozwala pokryć jedynie podstawowe potrzeby. Przez co rzadko mają okazję, aby samodzielnie decydować o swoim ubiorze, co ma duże odzwierciedlenie w ich samoocenie. Program „Ubrania od Serca” ma na celu odpowiedzieć na te potrzeby i pomóc im podnieść poczucie własnej wartości oraz dać możliwość do większej samodzielności poprzez stworzenie okazji do zaspokojenia ich indywidualnych potrzeb.

Wsparliśmy już ponad 2 tys. dzieci

Wyniki 1. i 2. edycji programu „Ubrania od Serca” potwierdziły, że wspólnie spełniamy marzenia! Już 2 460 dzieci, które z różnych przyczyn nie mogą wychowywać się pod opieką własnych rodziców, otrzymało bony na ubrania. Udało nam się to dzięki zaangażowaniu Polaków o dobrych sercach.

„Cieszymy się, że przed nami kolejna, już 3. edycja programu „Ubrania od serca”. To naprawdę duże wsparcie dla placówek i ich podopiecznych. Ten z pozoru mały gest pozwala dzieciom, nie tylko nabyć ubrania, ale także samodzielnie podjąć decyzję i poprzez wybór stroju wyrazić siebie. Placówki są finansowane przez samorządówy, co niestety często ogranicza realizację potrzeb poszczególnych dzieci, dlatego pomoc skierowana bezpośrednio do każdego dziecka jest bardzo doceniana. Program „Ubrania od serca” cieszy się dużym zainteresowaniem o czym świadczą tysiące zgłoszeń, które spływają do nas co roku.” – mówi Elżbieta Prządka, koordynator ds. współpracy z partnerami zewnętrznymi Towarzystwa Nasz Dom.

Duże potrzeby małych ludzi

Wygląd jest jednym z elementów poprzez, który wyrażamy siebie i pokazujemy swoją osobowość. Rzutuje on na samopoczucie oraz na to czy czujemy się sami ze sobą dobrze i atrakcyjnie. Ma także odzwierciedlenie w postrzeganiu nas przez innych ludzi, w szczególności w przypadku dzieci i ich rówieśników. To czy dziecko czuje się akceptowane w grupie często jest dyktowane jego wyglądem. Dlatego z pozoru proste rzeczy, tak jak decyzje dotyczące zakupu konkretnej bluzki lub spodni mogą mieć daleko idące skutki przejawiające się w samoocenie dziecka.

Program „Ubrania od serca” umożliwia każdemu dziecku samodzielne podjęcie decyzji i zakup wymarzonych ubrań. Podopieczni placówek, jak wszystkie dzieci, odczuwają potrzebę integracji z grupą i nie wyróżniania się wyglądem. Dzięki bonom na zakupy nowych ubrań w sklepie odzieżowym będą mogły je zaspokoić przez zyskanie możliwości pójścia do sklepu i wyboru ubrań, w których będą czuli się pewnie i ładnie.

Kupując – pomagasz

„Pragniemy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, aby pokazać potrzeby dzieci i młodzieży, która idzie przez życie trudniejszą drogą. Wierzymy, że nowe ubrania mogą podnieść ich samoocenę
i pewność siebie. Ponadto dzieci mają okazję do samodzielnego podjęcia decyzji, co jest kluczową umiejętnością w dorosłym życiu i już od najmłodszych lat powinny się tego uczyć. To zachęciło nas do stworzenia programu „Ubrania od serca”. Jako producent środków do prania marki Vizir dbamy nie tylko o czyste ubrania, ale również chcemy przyczyniać się do szczęśliwszego dzieciństwa każdego dziecka. Mamy nadzieję, że wyniki tegorocznej edycji przekroczą nasze oczekiwania i wspólnie uda nam się pobić kolejne rekordy.” – wyjaśnia Mariola Mirek, Manager ds. Komunikacji w Procter & Gamble Polska.

Każdy może dołączyć do kampanii, kupując wybrane produkty Vizir na terenie Polski:

1. w okresie od 1 do 31 marca 2020 roku w sieci sklepów Biedronka (dotyczy wszystkich kapsułek, płynów i proszków do prania Vizir);

2. od 1 kwietnia do 31 maja 2020 roku w innych sklepach detalicznych na terenie Polski (oprócz sieci sklepów Biedronka) (kapsułki do prania Vizir 27 prań Alpejska Świeżość i Do Kolorów; kapsułki do prania Vizir 36 prań Alpejska Świeżość i Do Kolorów; Vizir proszek 51 prań Alpejska Świeżość, Do Kolorów i Dotyk Świeżości);

3. w okresie od 1 kwietnia do 31 maja 2020 roku w sieci sklepów Tesco (dotyczy wszystkich kapsułek, płynów i proszków do prania Vizir);

Sugerowana cena detaliczna produktów:

  • Kapsułki Vizir Allin1 27 sztuk: 36,99 PLN*

  • Kapsułki Vizir Allin1 36 sztuk: 49,99 PLN*

  • Proszki Vizir 51 prań: 49,99 PLN*

Cena w różnych sklepach może się różnić.

*Asortyment, ekspozycja produktu, ceny i promocje są uzależnione od sprzedawcy. Są to jedynie zalecenia P&G.