„Bezcenny Luty” w Akademii Smaku

24 lutego 2012,
dodał: Idea PR
Artykuł zewnętrzny

file1330106872

Ile warte jest aromatyczne carpaccio z zebry lub soczysta przepiórka podana z gruszką w czerwonym winie i puree kasztanowym? Już same nazwy brzmią wyjątkowo i ekskluzywnie. A gdyby tak każdy sam mógł ocenić jakość i smak zamówionych dań, samodzielnie ustalając wysokość rachunku? Po raz pierwszy w Polsce, znana warszawska restauracja „Akademia Smaku” poddaje się surowej ocenie swoich gości, serwując im nie lada gratkę – „bezcenne menu”.

Akademia Smaku to wyjątkowa stołeczna restauracja, zlokalizowana nieopodal Traktu Królewskiego. Miejsce urzeka eleganckim wnętrzem i profesjonalną obsługą. Jednak głównym powodem, dla którego warto się tu pojawić, jest wyszukane menu, szeroka oferta dań spoza karty oraz bogata winoteka, która zaspokoi wymagania nawet wybrednego sommeliera.

Teraz Akademia Smaku kusi jeszcze śmielej. „Bezcenny Luty” to absolutna nowość na rodzimej scenie restauratorskiej i zarazem wielki ukłon w stronę gości. To pierwsza restauracja w Polsce, w której każdy sam wycenia smak i wartość kulinarnego sukcesu szefa „akademickiej” kuchni – Krzysztofa Kowalskiego.

Kozi ser zapiekany na grzance z figowym musem i konfiturą z czerwonej cebuli albo sea bas pieczony z musem rakowym na szparagach z sosem koperkowym – po raz pierwszy to Klient dyktuje cenę.  Liczy się przede wszystkim przyjemność smakowania, kosztowania, próbowania i częstowania. Na koniec werdykt, zwieńczony twardą puentą – subiektywną wyceną starań, umiejętności, wiedzy i intuicji zespołu Akademii Smaku.

Jak to wygląda w praktyce? Schemat jest wręcz banalny – rezerwujesz stolik, przychodzisz do restauracji, zamawiasz, jesz i sam wyceniasz wartość zamówionych dań i jakości obsługi. Tak po prostu i po ludzku – płacisz tyle, ile uważasz za stosowne. Brzmi niewiarygodnie, jednak cała akcja pozbawiona jest kruczków i ukrytych zastrzeżeń.

Zapewne każdy z nas – choć raz w życiu – miał wrażenie, że widniejąca na restauracyjnym rachunku cena jest zbyt wysoka w stosunku do jakości i smaku zamówionych potraw. Taka wizyta pozostawiała zazwyczaj niesmak i rozczarowanie. „Bezcenny Luty” to nie tylko wyjątkowa okazja do spróbowania wykwintnych dań, ale przede wszystkim – gwarancja satysfakcji i zadowolenia. Wszak znane powiedzenie „Klient – nasz pan” sprawdza się tutaj w sensie dosłownym.

Więcej informacji i wgląd do menu: www.akademia-smaku.com.pl

Materiały prasowe i pliki graficzne do pobrania: http://akademia-smaku.com.pl/bezcenny-luty/

Akademia Smaku

ul. Oboźna 9, Warszawa                                                                           rezerwacje: (22) 828-99-01

[email protected]

www.akademia-smaku.com.pl



FORUM - bieżące dyskusje

jaką wodę pić?
Nie lubisz smaku samej wody? Miałam tak kiedyś, a potem jakoś się przyzwyczaiłam.
Ogólnie o zdrowiu
Witaminka D musi być, do tego B12 i jak czuję się gorzej,...
Problem z włosami
No właśnie, słusznie zauważyłaś Iwonko, że to skład powinien decydować o wyborze suplementu. Zazwyczaj...
Na Jesienne smutki jakie zapachy?
O zapachu prania? :D Brzmi ciekawie. Zawsze lubiłam tę świeżość, jak ktoś w pobliżu...

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.