Luksja Care Pro MEN – pierwsza w historii marki linia kosmetyków dla mężczyzn
Od 25 lat Luksja tworzy kosmetyki do mycia ciała przeznaczone głównie dla kobiet. Obecnie, pierwszy raz w historii, marka dzieli się swoim wieloletnim doświadczeniem również z mężczyznami. W sklepach pojawiła się nowa linia żeli pod prysznic Luksja Care Pro MEN, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom panów. Ambasadorem nowych kosmetyków jest Michał Winiarski – znany siatkarz i Mistrz Świata 2014. To właśnie tacy mężczyźni jak ON – aktywni, wysportowani i godni naśladowania byli inspiracją dla nowej linii żeli pod prysznic.
Luksja Care Pro MEN – ŚWIEŻOŚĆ W MISTRZOWSKIM WYDANIU
Luksja znana jest przede wszystkim z kosmetyków do mycia i pielęgnacji skóry, które powstają z myślą o potrzebach kobiet. Wieloletnie doświadczenie marki i obserwacja rynku i potrzeb konsumentów pokazują jednak, że również coraz więcej panów poszukuje produktów dopasowanych do swoich wymagań. Potwierdzają to badania, z których wynika, że rynek żeli pod prysznic dla mężczyzn rośnie dynamicznie i stanowi obecnie 36% całego rynku*. Zmieniające się trendy pokazują, że panowie coraz częściej interesują się zakupami związanymi z kosmetykami, modą czy zdrowym stylem życia. W swoich wyborach stawiają przede wszystkim na jakość, ale nie bez znaczenia jest też cena kupowanych produktów.
Luksja, odpowiadając na potrzeby panów stworzyła nową linię żeli do mycia ciała dla mężczyzn, zawierających odpowiednio dobrane składniki aktywne dla zaspokojenia różnych gustów i wymagań. Główną cechą produktów z linii Luksja Care Pro MEN
jest wielofunkcyjność, świeże i energetyzujące zapachy oraz wygodne i poręczne butelki o pojemności 500ml. Skuteczna formuła 2w1 znajdzie uznanie w oczach panów ceniących uniwersalne kosmetyki, którymi można umyć zarówno ciało jak i włosy. W bogatej gamie zapachów każdy znajdzie coś dla siebie niezależnie od tego czy potrzebuje orzeźwienia, wyciszenia, czy mocnej dawki energii.
Luksja Care Pro MEN – PRODUKTY DOPASOWANE DO POTRZEB POLAKÓW
Luksja Care Pro MEN Fresh to połączenie świeżego zapachu z cytrusowymi nutami i mentolem. Ten wariant sprawdzi się świetnie jako odświeżenie po ciężkim dniu, lub kiedy potrzebna jest maksymalna dawka orzeźwienia.
Luksja Care Pro MEN Sport to wariant stworzony z myślą o mężczyznach uprawiających sport, którzy szukają skutecznego produktu zapewniającego uczucie higienicznej świeżości i czystości przy każdym myciu. Jego nowoczesna formuła zawiera aktywne jony srebra, które wykorzystywane są w kosmetykach ze względu na ich właściwości dezodorujące.
Mężczyźni, którzy szukają dodatkowej porcji energii powinni sięgnąć po wariant Luksja Care Pro MEN Energy z ekstraktem z guarany, której pobudzające właściwości od dawna znane są na całym świecie. Energetyczna formuła zapachowa nowego żelu pod prysznic to dawka odświeżającej energii
na cały dzień.
Po wyczerpującym dniu, mężczyźni pragnący wyciszenia i relaksu z pewnością polubią ostatnią odsłonę nowej linii, czyli Luksja Care Pro MEN Sensitive. Ten wariant żelu pod prysznic nie tylko koi zmysły, ale też pielęgnuje skórę. O jej kondycję zadba delikatna formuła z aloesem i prowitaminą B5.
Wszystkie produkty zostały przebadane dermatologicznie.
Sugerowana przez producenta cena detaliczna każdego wariantu: 9,99 zł / 500 ml
*PZ Cussons za Nielsen, Cała Polska, Rynek żeli pod prysznic, Sprzedaż wartościowa za rok 2015.