26

Odp: Endermologia - warto?

No ponoć chwalą to.

27

Odp: Endermologia - warto?

oczywiście że warto, tak samo warto robić zakupy w  z doświadczenia podpowiadam.

Ostatnio edytowany przez xsalfa12345 (2017-02-20 12:13:17)

28

Odp: Endermologia - warto?

Alternatywnie można też wziąć pod uwagę vanquish btl czyli takie modelowanie sylwetki, wyszczuplanie i usuwanie cellultu w jednymChociaż sama endermologia też wydaje się spoko

29

Odp: Endermologia - warto?

wszystkie te zabiegi w sumie działają bardzo podobnie i efekty będą obojętnie na co się zdecydujesz, no ale o diecie i sporcie też nie można zapominać wink

30

Odp: Endermologia - warto?

Warto!!!
Chodzę na zabiegi endermologii Świetny i efektowny zabieg, jestem bardzo zadowolona, czuję się i wyglądam o wiele lepiej. Pozbyłam się cellulitu, ale ważna jest regularność. Zabiegi poprawiają kondycję skóry, co przy diecie i ćwiczeniach daje bardzo dobre efekty. Polecam

Ostatnio edytowany przez Anna1993 (2018-01-25 11:13:29)

31

Odp: Endermologia - warto?

Endermologia jest bardzo dobrym zabiegiem sama chodziłam na kilka serii. Potem jednak w gabinecie do którego chodziłam pojawiło się urządzenie icoone i pomimo tego, że na początku byłam sceptycznie nastawiona okazało się że zabieg jest bardzo przyjemny a efekty kosmiczne

32

Odp: Endermologia - warto?

ja też byłam na endermologii. Fajne jest to, że to jest bardziej masaż niż "zabieg" mi zawsze zabieg kojarzył się z czymś bolesnym a tutaj to tak się zrelaksowałam, że raz prawie zasnęłam haha! No i po 5 zabiegach tłuszczyku zaczęło ubywać smile oczywiście ćwiczenia też swoje robią. Chodzę 3x w tygodniu na siłkę smile

33

Odp: Endermologia - warto?

Ja jestem mega zadowolona z tego zabiegu -  wyszło super... chociaż 3 pierwsze zabiegi były mało efektywne... dopiero od 5 były suuuuper rezultaty, z każdym tylko lepiej.

34

Odp: Endermologia - warto?

Zna ktoś dobry gabinet w Gdańsku na zabieg endermologii? I czy zabieg jest wart swoich pieniędzy?

35

Odp: Endermologia - warto?

Sama jestem w trakcie wykonywania zabiegów. Ogólnie rozchorowałam sie prawie jak zobaczylam jak wyglada moja kolezanka po 10 zabiegach endermologii i postanowiłam sie wybrac. Koleżanka jest ode mnie grubsza i miała wiekszy cellulit ale pomimo to praktycznie się go pozbyła. Ogólnie cenowo jest drożej niż inne rodzaje masaży i musisz również zapłacic za kostium ale warto.

Ostatnio edytowany przez Marylka20 (2020-05-06 11:04:16)

36

Odp: Endermologia - warto?

Ile zabiegów robisz? No włąsnie sama tak się zastanawiam czy wykupić od razu pakiet 10 zabiegów czy nie wybrać się na jeden zabieg aby zobaczyc czy działa. NIe chciałabym po prostu wtopić kasy.

37

Odp: Endermologia - warto?

Bez sensu wydawać tyle kasy, lepiej za to dobrze się ubrać smile

38

Odp: Endermologia - warto?

Również tak zrobiłam, zresztą w gabinecie podpowiedzieli mi abym właśnie zdecydowała się na coś takiego. Chodzi o to aby zobaczyc czy nie masz tendencji do pękających naczynek bo jeśli ktoś ma taką tendencję to endermologia polecana nie jest bo mozna narobić sobie wiecej krzywdy niż pożytku. Niczego takiego jednak nie było tak wiec wykupilam cały pakiet zabiegów. Jest taniej niż jakbym miała osobno kupować poszczególne zabiegi. Po jednym zabiegu raczej rezultatów nie zobaczysz, sama nie widziałam ale byłam na to przygotowana. Jestem teraz jednak po 4 zabiegu i jest coraz lepiej. Ciało wyglada o wiele ładniej oraz jest jędrniejsze. Na miejscu w gabinecie mają darmowe konsultacje tak więc polecam się zapisać.

39

Odp: Endermologia - warto?

Ciekawe jeszcze jak z efektem, czy będzie się trzymał wink

40

Odp: Endermologia - warto?

Jeśli chodzi o rezultaty to ponoć efekt trzyma sie długo ale o ile oczywiście ćwiczysz oraz stosujesz diete. Powiedzieli mi na miejscu, że jesli wykonam zabiegi ale wrócę do siedzącego trybu życia, to raczej cellulit wróci. Co zreszą wydaje się logiczne.