Salon w stylu japońskim

29 czerwca 2010, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Wystrój wnętrza elementem budowania wizerunku marki – Rozmowa z Anną Maziarz – dyplomowaną kosmetyczką, właścicielką Studia Urody eXpresja


Skąd pomysł na  nadanie Studiu Urody eXpresja orientalnych akcentów? Jest wiele interesujących motywów podkreślających charakter wnętrza. Dlaczego zdecydowała się Pani właśnie na japońskie?

A. M. Szukałam stylu, który byłby bliski mojej naturze i pozwoliłby stworzyć miejsce o oryginalnym charakterze, tak abym zarówno ja, jak i moi Klienci czuli się  w nim dobrze. Styl japoński opiera się na zasadzie harmonii, prostoty, umiaru. Takie wnętrze nie powinno nas rozpraszać ale pozwolić się zrelaksować i odpocząć. Dla tej estetyki ważna jest przede wszystkim natura – źródło kolorystki oraz materiałów.

Dlaczego zdecydowała się Pani na zaaranżowanie swojego Studia Urody  przy pomocy produktów MADE by HAND?

A.M. Produkty MADE by HAND doskonale komponują się z charakterem wnętrza eXpresji, są oryginalne, naturalne i wykonane ręcznie z dużą starannością.  Dbałość o detale jest bardzo ważna w mojej pracy i dlatego potrafię ją docenić u innych, dostrzegam ją również w produktach MADE by HAND.

Czy koncepcja ozdobienia produktów MADE by HAND motywami w stylu japońskim nawiązuje do zabiegów, z których można skorzystać w Pani Salonie?

A. M. W eXpresji można skorzystać z manicure japońskiego. Manicure japoński wzmacnia naturalną płytkę paznokcia, nadaje piękny połysk, uszczelnia płytkę paznokcia, zasila w składniki naturalne. W skład preparatów wchodzą: witaminy A + E, keratyna, pyłek pszczeli i krzemionka z morza japońskiego.
400 lat temu japońskie arystokratki odkryły tajemnicę manicure, który nadawał ich paznokciom delikatny blask rzadko spotykanej różowej perły. Klienci, którzy skorzystali z tego zabiegu twierdzą, że ich paznokcie nabrały pięknego połysku, stały się znacznie mocniejsze, sprężyste i giętkie. Z zabiegu mogą korzystać również mężczyźni, którym zależy na zadbanych dłoniach.

Jakie zabiegi w Pani Salonie cieszą się największym powodzeniem?

A. M. Spośród całej gamy zabiegów proponujemy wspomniany manicure japoński, jak również inne zabiegi cieszące się dużym powodzeniem, w tym makijaże. Obecnie, makijaż jest uzupełnieniem charakteru danej osoby, jej stylu, osobowości – jest czymś więcej, niż tylko nałożeniem preparatów na skórę. Gabinet stara się uczestniczyć we wszystkich pokazach i śledzić bieżące trendy, by stale dostosowywać ofertę do oczekiwań naszych wymagających Klientów.
Nowością w naszym gabinecie są zabiegi mezoporacji, które polegają na wprowadzaniu aktywnych preparatów medycznych w głąb skóry. Są to zabiegi z najwyższej półki kosmetycznej – bezbolesne  i bezinwazyjne, w efektach zbliżone do osiągnięć zabiegów medycyny estetycznej.
Dzięki unikalnej technologii zabieg można stosować w walce ze zmarszczkami, rozstępami, przebarwieniami, naczynkami, cellulitem, w terapii nawilżającej, odmładzającej, ujędrniającej biustu, wyszczuplającej.

Czy  z Pani obserwacji współczesne kobiety chętniej korzystają z usług profesjonalnych kosmetyczek ?

A.M. Tak, myślę że kobiety zawsze dbały o wygląd, teraz mamy już większe możliwości, jest moda, aby dobrze wyglądać. Zresztą chyba nie ma kobiety, która nie chciałaby się podobać i to dotyczy każdego etapu życia. Profesjonalne kosmetyczki mają więcej do zaoferowania, ciągle uzupełniają swoją wiedzę o nowości, dzięki czemu mogą zaoferować Paniom wszystko co najlepsze, dobrać zabieg stosowny do wieku stylu życia, stanu skóry, wskazać prawidłową pielęgnację. Kosmetyczka  jest autorytetem i przewodnikiem dla wielu Klientek.

Czy Pani Klientki mogą traktować eXpresję trochę jak gabinet psychologiczny?

A. M. Od wielu lat wiadomo, że gabinety kosmetyczne są traktowane trochę jak psychologiczne. Dobrą kosmetyczkę powinien cechować nie tylko profesjonalizm w wykonaniu zabiegu, ale również dyskrecja, coś dla ducha jak i ciała. Dlatego ważne jest, aby dbać również o stan psychiczny Klienta, aby pobyt miło się kojarzył i zachęcał do powrotu.

Czy wybierając produkty MADE by HAND do swojego Salonu kierowała się Pani ich wyglądem, czy może upatrywała w nich Pani atrakcyjnej formy na przyciągnięcie Klienta?

A.M. Jednym i drugim, pierwsze wrażenie przy styczności z produktami było bardzo miłe, ale zależało mi również, aby posiadać coś innego niż to, co zazwyczaj spotykamy. Zaletą produktów MADE by HAND jest to, że na elementach można umieścić to, co nam się podoba, wybrać wzory,  kolory, dobrać je do wnętrza. Ich formy są  subtelne  potrafią się wkomponować w całość i służyć praktycznością oraz cieszyć oko.

Czy Klientki reagują na elementy wystroju Salonu, mam na myśli przedmioty MADE by HAND. Jeżeli tak, to jakie są ich reakcje?

A.M. Pierwsza reakcja z jaką się spotykam jest pytanie, gdzie je można kupić i w jaki sposób wykonano tak piękne wzory. Bardzo często przy korzystaniu z zabiegu dotykają obracają z ciekawością,  aby zobaczyć cały wzór, rysunek.

Czy poleciłaby Pani produkty MADE by HAND innej firmie? Jeśli tak, to dlaczego?

A.M. Tak, bardzo chętnie myślę, że ze względu na możliwość kreacji przedmiotu dowolnymi motywami. MADE by HAND stworzy wszystko, ja zażyczyłam sobie japońskie gejsze i smoki.

Czy rozważa Pani skorzystanie z oferty MADE by HAND w przyszłości?

A. M. Uważam, że tak. Na przedmioty miło się patrzy, są czymś nietuzinkowym pozwalają stworzyć klimat, a oto przecież chodzi .

Więcej informacji na stronie www.expresja.net