Do obecnego modelu mężczyzny dawno nie pasuje „prawdziwy mężczyzna pachnący papierosami i alkoholem”. Prawdziwy mężczyzna powinien dbać o siebie. Pielęgnacja zarostu i owłosienia oraz delikatna woń perfum to w XXI wieku must have każdego mężczyzny. Powinien zwracać uwagę na szczegóły oraz dobór odpowiednich kosmetyków. Firma Amway chcąc sprostać wymaganiom prawdziwego mężczyzny, proponuje nowe produkty z serii HYMM.
Męska pielęgnacja powinna rozpocząć się od skóry twarzy i zarostu. Twarz dla każdego człowieka jest jego wizytówką. Odpowiednie nawilżenie, dbanie o zarost czy pielęgnacja skóry po goleniu to podstawa codziennej higieny. Odpowiedni dobór zapachu podkreśla indywidualne cechy każdego mężczyzny.
Zawsze na topie będą zapachy, które są oparte na nutach morskich z cytrusową domieszką dające poczucie lekkości i świeżości.
Energetyzujący żel do mycia twarzy HYMM™
Żel do mycia twarzy przeznaczony do codziennego stosowania posiada delikatną formę pianki. Żel przeznaczony jest dla mężczyzn, którzy nie tylko dbają o skórę twarzy, ale i o zarost. Produkt o neutralnym pH dla skóry usuwa zanieczyszczenia, sebum, substancje tłuszczowe, pot oraz nieprzyjemne zapachy bez efektu przesuszenia lub napięcia skóry. Żel oczyszcza skórę oraz 3 dniowy zarost. Produkt zawiera naturalne składniki, takie jak wyciąg z żeńszenia, aloes i rumianek.
Cena: 48 zł Rozmiar: 150 ml
Aqua Eau De Toilette HYMM™
Męski zapach Aqua Eau de Toilette HYMM oparty na nutach soli, wody morskiej oraz cytrusów zapewnia uczucie świeżości. Perfumy zawierają wysoki poziom stężenia olejków esencjonalnych, które utrwalają zapach na skórze.
Zapach opiera się na:
Nucie górnej: WODA MORSKA, GREJPFRUT, CYTRYNA
Nucie środkowej: SÓL MORSKA, LAWENDA, LIŚCIE FIOŁKA
Nucie bazowej: PACZULI, LORENOX, CEDR
Cena: 157 zł Rozmiar: 50 ml
O Amway
Amway jest firmą sprzedaży bezpośredniej, z siedzibą w Ada w Michigan, w USA. W 2016 roku sprzedaż firmy wyniosła 8,8 miliarda dolarów. Najlepiej sprzedające się marki Amway to: NUTRILITE™ (preparaty witaminowe, mineralne i suplementy diety), ARTISTRY™ (produkty pielęgnacyjne oraz kosmetyki do maki-jażu) oraz eSpring™ (system oczyszczania wody) – wszystkie produkty sprzedawane są wyłącznie poprzez ponad trzy miliony współpracujących z firmą przedsiębiorców na całym świecie. Według danych Direct Selling News 2015 Global 100, światowe wyniki sprzedaży Amway w 2016 roku uplasowały firmę na 1 pozycji wśród firm sprzedaży bezpośredniej. Roczna wielkość sprzedaży Amway obejmuje przychody ze sprzedaży bezpośredniej i innych działań biznesowych. Więcej informacji na stronie: globalnews.amway.com oraz www.amway.pl