Wielka akcja testowania kosmetyków

16 marca 2012, dodał: Redakcja

Internautki ocenią kosmetyki Golden Rose

Wystartowała ogólnopolska akcja „Zostań Testerką Golden Rose”. Przedstawiciel popularnej marki kosmetyków do makijażu chce oddać w ręce blogerek i vlogerek zajmujących się wizażem ponad 150 produktów, w celu poddania ich rzetelnym testom konsumenckim.

Założeniem akcji jest poznanie opinii internautek na temat poszczególnych kosmetyków marki Golden Rose. Chęć udziału w akcji mogą zgłaszać osoby, które prowadzą autorskiego bloga, własną stronę internetową lub kanał wideo poświęcony kosmetykom, modzie i urodzie. Zgłoszenia do udziału w akcji należy przesyłać do końca marca na adres [email protected] lub za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego na Facebook.com/GoldenRosePolska.

Spośród nadesłanych zgłoszeń wytypowanych zostanie 30 internautek, które przez osiem tygodni będą testować kosmetyki Golden Rose. Uczestniczki będą oceniać produkty zarówno pod kątem formuły, sposobu aplikacji, a nawet opakowania. Najbardziej sumienne recenzentki oraz kreatywne stylistki zostaną nagrodzone dodatkowymi upominkami po zakończeniu akcji. Spośród uczestniczek organizator wybierze ambasadorkę marki, która zostanie zaproszona do stałej współpracy, a jej blog lub vlog zostanie objęty patronatem Golden Rose.

Więcej informacji:

www.veneoapps.d2.pl/008/pdf/regulamin.pdf
www.facebook.com/GoldenRosePolska

REGULAMIN AKCJI „ZOSTAŃ TESTERKĄ GOLDEN ROSE”

§1 Postanowienia ogólne

1.       Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki uczestnictwa oraz sposób wyłaniania zwycięzców w Akcji „Zostań testerką Golden Rose”.

2.       Organizatorem konkursu w imieniu Golden Rose jest Veneo Sp. z o.o., Al. Słowackiego 5, 31-159 Kraków.

3.       Konkurs organizowany jest na terytorium Polski za pośrednictwem Internetu.

4.       Akcja „Zostań testerką Golden Rose” zostanie przeprowadzona w terminie od 12 marca do 3 czerwca 2012 roku.

5.       Akcja będzie się toczyła w trzech etapach:

5.1. Etap I – przyjmowanie zgłoszeń do udziału w Akcji

5.2. Etap II – wysyłka kosmetyków do testerek realizowana w cotygodniowych cyklach

5.3. Etap III – finał Akcji – przyznanie wyróżnień uczestniczkom Akcji

§2 Zasady Akcji

1.       Etap I – Zgłoszenia do udziału w Akcji

1.1. W Akcji mogą brać udział wyłącznie osoby prowadzące bloga, własny serwis internetowy lub własny kanał na portalu Youtube.com poświęcony następującym zagadnieniom: makijaż, moda, uroda, styl życia.

1.2. W celu dokonania zgłoszenia należy przesłać Organizatorowi swoje dane: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu kontaktowego, adres e-mail oraz link do prowadzonego bloga, własnego serwisu internetowego lub własnego kanału na portalu Youtube.com. Należy to uczynić za pośrednictwem aplikacji na Facebook.com/GoldenRosePolska lub pisząc na adres [email protected]

1.3. Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia zgłoszenia, jeśli nie spełnia ono wymagań określonych w Regulaminie.

1.4. Adres wskazany do wysyłki kosmetyków do testów może dotyczyć wyłącznie terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

1.5. Każda osoba może wysłać wyłącznie jedno zgłoszenie do udziału w Akcji. W przypadku przesłania większej liczby zgłoszeń, nie będą one brane pod uwagę.

1.6. Zgłoszenia można przesyłać w okresie od 12 marca do 1 kwietnia 2012.

1.7. Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu przyjmowania zgłoszeń do udziału w Akcji, po uprzednim poinformowaniu uczestników za pośrednictwem strony Facebook.com/GoldenRosePolska.

2.       Etap II – wysyłka kosmetyków do testerek.

2.1. Spośród nadesłanych zgłoszeń Organizator wytypuje grupę 30 testerek, których lista zostanie opublikowana do 8 kwietnia 2012 na stronie Facebook.com/GoldenRosePolska.

2.2. Testerki będą otrzymywać przesyłki zawierające produkty marki Golden Rose w ustalonych indywidualnie terminach między 8 kwietnia, a 6 maja 2012 roku.

2.3. Obowiązkiem testerki – po otrzymaniu przesyłki – jest przetestowanie kosmetyków oraz przygotowanie ich recenzji w formie pisemnej lub w formie relacji wideo oraz publikacja tej recenzji na prowadzonym przez siebie blogu, własnym serwisie internetowym lub we własnym kanale na portalu Youtube.com. Każda testerka powinna testować kosmetyk samodzielnie i rzetelnie. Kosmetyki powinny być testowane nie tylko pod kątem formuły, ale też sposobu aplikacji i opakowania.

2.4. Testerki biorące udział w Akcji mają obowiązek opublikować recenzje otrzymanych kosmetyków do 27 maja 2012 roku.

3.       Etap III – finał Akcji.

3.1. Wybór testerek, które zostaną wyróżnione i nagrodzone przez Organizatora nastąpi do 3 czerwca 2012.

3.2.  Wyróżnienia wraz z nagrodami zostaną przyznane w następujących kategoriach:

3.2.1. Ambasadorka Golden Rose – nagroda zostanie przyznana na podstawie zaangażowania uczestniczki w promocję marki Golden Rose w Internecie

3.2.2. Najlepsza stylizacja paznokci z Golden Rose

3.2.3. Najlepszy makijaż twarzy z Golden Rose

3.2.4. Najciekawsza recenzja/wideo-recenzja produktów Golden Rose

3.2.5. Najlepszy blog/vlog zdaniem fanek Golden Rose na Facebooku

3.3. Wyróżnienia będą przyznawane w oparciu o przygotowane recenzje kosmetyków Golden Rose w ramach Akcji.

3.4. Pula nagród za wyróżnienia: zestawy kosmetyków Golden Rose o łącznej wartości 1500 PLN.

3.5. Ambasadorka Marki Golden Rose zostanie zaproszona do podjęcia stałej współpracy z firmą Golden Rose sp. z o.o. w zakresie testowania produktów firmy, a jej blog lub kanał na portalu Youtube.com będzie promowany na stronie internetowej www.goldenrose.pl jako oficjalny blog lub kanał partnerski.

3.6. Imiona i nazwiska laureatów wyróżnień będą opublikowane na stronie Facebook.com/GoldenRosePolska

3.7. Adres wskazany do wysyłki nagrody może dotyczyć wyłącznie terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

3.8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowości i terminy doręczenia przesyłek przez Pocztę Polską.

3.9. Laureatom nie przysługuje prawo wymiany nagród na gotówkę czy nagrodę innego rodzaju ani odstąpienie nagrody osobom trzecim.

§3 Postanowienia końcowe

 

1.       Wzięcie udziału w Akcji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.

2.       Organizator zastrzega sobie prawo do zmian niniejszego Regulaminu oraz przedłużenia czasu trwania Akcji oraz jej poszczególnych etapów bez podania przyczyny, ale po wcześniejszym zawiadomieniu Uczestników Akcji za pośrednictwem strony Facebook.com/GoldenRosePolska.

3.       Dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb wysyłki nagród, materiałów do testów konsumenckich oraz przekazywania informacji na temat akcji i konkursów organizowanych przez Veneo Sp. z o.o., Al. Słowackiego 5, 31-159 Kraków.

W kwestiach nieobjętych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

67 komentarzy do Wielka akcja testowania kosmetyków

  1. avatar Kamila napisał(a):

    Gratulację dla dziewczyn:))

  2. avatar doocia napisał(a):

    Zgłąszam się :)

  3. avatar Morenita napisał(a):

    Też się zgłosiłam. :)

Dodaj komentarz

Rozwiąż poprawnie równanie: *


Aleja handlowa

Piżama chłopięca marki KANZ
Bawełniana, miła w dotyku piżama dla chłopca na wiosenne i letnie noce
Cena:
39,90 zł
Sandały Japanese Beige
Hit tego lata - wymieniaj wstążki i ciesz się co dzień innym kolorem!
Cena:
79,90
Naturalne płatki mydlane do prania Enklare NumberOne
Delikatne dla skóry, wykonane na bazie mydła naturalnego Enklare
Cena:
17,90 zł
Forever Fields of Green
Zielone źdźbła młodych zbóż, pszenicy i jęczmienia oraz lucerny
Cena:
54,40 zł
Gorset mocno wyszczuplający talię, brzuch
Kkształtuje talię, górne i dolne partie brzucha
Cena:
31 zł
Wygodny biustonosz na lato
Biustonosz miękki wykonany z ażurowej czarnej koronki o kwiatowym wzorze
Cena:
59 zł

FORUM - bieżące dyskusje

Konsultant ślubny - czy korzystacie…
Myślę, że poradzisz sobie sama z organizacją, konsultant nie jest ci potrzebny. Ja organizowałam...
Wesele Nowy Sącz i okolice
A widziałaś już salę w krakowskim hotelu best western efekt express? Byłam...
Wesele w Krakowie
Bardzo fajną salą jest też hotel best western efekt express. Można tam zrobić...
Kamerzysta/Fotograf
My nie braliśmy kamerzysty. Sam fotograf nam wystarczył. Współpracowaliśmy z paniami z fotografki.com.pl...
facebook