Sephora kontynuuje współpracę z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy | Wszystko dla zdrowia i urody, porady kulinarne Uroda i Zdrowie - serwis nie tylko dla kobiet!

Sephora kontynuuje współpracę z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

27 stycznia 2021, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

Do perfumerii internetowej Sephora.pl trafił właśnie drugi z linii limitowanych zapachów Pol’and’Rock – LOVE. Cały zysk z jego sprzedaży Sephora przekaże ponownie na wsparcie działań statutowych Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

W czerwcu 2020 Sephora w Polsce rozpoczęła współpracę z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, wprowadzając do perfumerii stacjonarnych oraz perfumerii internetowej, wyjątkowy, bo „zaangażowany” produkt – pierwszy z limitowanej linii Pol’and’Rock – Music. Tuż przed tegorocznym 29. Finałem WOŚP, w perfumerii internetowej Sephora zagościł nowy zapach – Pol’and’Rock LOVE. Kupując go, każdy może wesprzeć działania statutowe Fundacji WOŚP założonej w 1993 roku przez Jurka Owsiaka.

Idea niesienia pomocy i wsparcia wpisana jest w DNA Sephora. Od lat angażujemy się wraz z naszymi klientami zarówno w Polsce, jak i w innych krajach, w szereg akcji o charakterze charytatywnym. Miniony rok wzmocnił jeszcze bardziej w wielu z nas empatię wobec innych ludzi i chęć niesienia pomocy. Nasi klienci poszukują sposobów na dołączenie się do różnych akcji wspierania najbardziej potrzebujących. Gorąco zachęcam wszystkich do zakupu drugiego już z limitowanej linii zapachów, Pol’and’Rock LOVE i włączenie się wraz z nami we wsparcie działań Fundacji WOŚP, która już od blisko 30 lat niesie pomoc szpitalom w Polsce

– mówi Katarzyna Bielecka, General Manager Sephora Poland and Czech Republic.

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy perfumy Pol’and’Rock LOVE stworzyła po raz kolejny we współpracy z firmą Quality Missala.

Dostaliśmy mnóstwo wiadomości, że pierwsza edycja naszych perfum pachniała wspaniale. Mam nadzieję, że i ten zapach spotka się z sympatią odbiorców. Kiedy powstaje opakowanie, kiedy je projektujemy, kiedy siadamy i rozmawiamy o tym, w jaki sposób stworzyć nowe perfumy, jesteśmy przekonani, że w  naszym zapachu musi być przede wszystkim radość i miłość. I to wszystko znajdziecie w najnowszej naszej propozycji

– mówi Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

Pol’and’Rock LOVE to propozycja zapachu unisex. Kwiatowo-drzewny zapach otwiera koktajl musujących cytrusów: wytrawnej bergamotki i soczystej, słodkiej pomarańczy. W sercu kompozycji, z mocą absolutu kwitnie marokańska róża, otulona zmysłowym aromatem jaśminu. Różowy pieprz i szafran przyspieszają bicie różanego serca. Kompozycja spoczywa na klasycznej drzewnej bazie, miękkiej dzięki waniliowym nutom cedru, spowitej w obłok żywicznej paczuli, ambry i piżma.
Limitowany zapach dostępny jest w perfumerii internetowej Sephora.pl. Wraz z ponownym otwarciem perfumerii stacjonarnych, będzie dostępny również w kilkudziesięciu punktach tradycyjnej sieci sprzedaży.
Cena: 290 zł / 30 ml
Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to ciesząca się największym zaufaniem społecznym organizacja pozarządowa w Polsce. Założona została w 1993 roku i od tego czasu co roku, w styczniu, organizuje zbiórkę pieniędzy, która nazywa się Finałem WOŚP. Za zebrane środki Fundacja WOŚP kupuje i przekazuje w darze szpitalom dziecięcym w Polsce najnowocześniejszy sprzęt medyczny. W ciągu poprzednich 28 Finałów WOŚP Orkiestra zebrała i przekazała na wsparcie polskiej medycyny sumę ponad 1,3 miliarda PLN.



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz


FORUM - bieżące dyskusje

Czy wykupujecie sobie ubezpieczenie…
Rzadko takie sytuacje występują, mnie nigdy nic się nie zdarzyło...
Czy wykupujecie sobie ubezpieczenie…
Warto rozważyć ich zakup, by zapewnić sobie skuteczniejszą ochronę w razie wystąpienia sytuacji awaryjnej....
Wałek czy pędzel do malowania
Jeśli malujemy duże, gładkie powierzchnie, lepiej sięgnijmy po wałek. Pędzel nieumiejętnie użyty może...
Reklama dla firmy z branży monitori…
Reklama powinna być odpowiednio dostosowana do danej grupy odbiorców, zrozumiały, perswazyjny, konstruowany w...