Przedstawiamy DKNY MYNY. Zapach inspirowany magią Nowego Jorku

9 lutego 2016, dodał: zaneta2015

 

Nowy Jork.  Miasto, które kochamy. Miasto, którego serce bije szybciej i głośniej niż jakiejkolwiek innej metropolii, pełne pasji i możliwości.  Miasto tak różnorodne jak jego mieszkańcy, dzięki którym pulsuje życiem, zapewniające wszystkim zarówno poczucie odrębności jak i przynależności.   

To miejsce, w którym odkryjesz kim jesteś i kim możesz się stać, w którym możesz żyć pełnią życia, spełniać swoje marzenia i wyrazić siebie bez żadnych zahamowań. Poznaj zapach stanowiący kwintesencję Nowego Jorku: śmiały, radosny i wyrafinowany, stworzony dla indywidualistek, choć inspirowany zbiorowością, urzekającą, miejską kompozycję nut owocowych, kwiatowych i ziołowych.

Zapach, dzięki któremu poznasz prawdę o sobie i Nowym Jorku – mieście, którego cząstkę nosi w sobie każdy z nas

DKNY MYNY.  BE A PART OF IT!

 2Zapach:  NOWOCZESNA, MIEJSKA DUSZA

Jednoznacznie niepowtarzalny. Urzekająco nieodparty. Spontanicznie radosny.

Nuta głowy: seksowna woń maliny i galbanum przyprawiona szczyptą różowego pieprzu

Nuta serca: zmysłowość egipskiego jaśminu otulona aromatem frezji i korzenia irysa

Nuta bazy: mistycyzm serca paczuli (LMR), absolutu waniliowego i piżma, wzbogacony elektryzującą ambrą.

 

Opakowanie: SERCE MIASTA

Powitajmy nową ikonę Nowego Jorku.  Przezroczysty flakonik w kształcie serca, eksponujący perfumy w odcieniu różu, zdobi srebrzyście metaliczna nakrętka. Projekt stanowi udaną kontynuację charakterystycznego dla bijącego rekordy popularności zapachu Be Delicious jabłka – symbolu DKNY oraz Nowego Jorku na całym świecie.

 

OsobowośćRITA ORA – piosenkarka, kompozytorka, aktorka

Szalenie utalentowana, niezwykle oryginalna. A jakby tego było mało – piękna i seksowna. Urodzona w Kosowie, wychowana w Wielkiej Brytanii i do szaleństwa zakochana w Nowym Jorku Rita Ora wnosi nowoczesny indywidualizm we wszystkie aspekty swojego życia – począwszy od twórczości, a skończywszy na eklektycznym stylu. Podobnie jak Nowy Jork jest wyjątkowa pod absolutnie każdym względem.

 

Kampania: wyreżyserowana i zrealizowana przez FRANCESCO CARROZZINIEGO

Światła Nowego Jorku i jego wielkomiejskość oglądamy oczami Rity Ory. Ubrana w czarną kurtkę ze skóry, z ustami podkreślonymi krwiście czerwoną szminką, piosenkarka przebija się przez Times Square  na niebotycznie wysokich obcasach. Wyróżnia się z tłumu, stanowiąc zarazem jego część. “Kocham mój Nowy Jork,” – mówi. “Bądź jego częścią.”

 

Logo:  Zaprojektowane przez zamieszkałego w Nowym Jorku CURTISA KULIGA

Kulig zasłynął kultową dziś kampanią ‘Love Me’ (Pokochaj mnie), realizowaną na płótnach, pomnikach, dachach i billboardach Nowego Jorku, Los Angeles, Paryża, Stambułu i Berlina. Projektant nawiązał do niej w kampanii reklamowej kolekcji DKNY Jesień 2013 zatytułowanej ‘Love NY.’ (Pokochaj Nowy Jork).

Sugerowane ceny:

DKNY MYNY EDP 30 ml – 185 zł

DKNY MYNY EDP 50 ml – 265 zł

DKNY MYNY EDP 100 ml – 369 zł

 






Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz


Aleja handlowa

Duże rozmairy - sklep EDorota.pl
Cena:
179 zł
Sklep EDorota.pl
Cena:
199 zł
Technologia żywej wody "Living Water Technology"
Cena:
390 zł
Modelujące talię, wygładzające linię bioder
Cena:
45 zł
Technologia ŻYWEJ WODY
Cena:
290 zl
STOP

FORUM - bieżące dyskusje

licówki porcelanowe
Dzień dobry chce założyć licówki porcelanowe w tej stomatologii https://dentomed.com.pl/stomatologia-estetyczna/Czy ktoś może zna tą...
Jestem debilem - dałem jej odejść..…
Szkoda tylko, że czasem tej mądrości nabywa się po szkodzie...
Co lepsze?
Wydaje mi się, że życie w pojedynkę jest pod wieloma względami po prostu wygodniejsze,...
Czemu kobiety wolą drani?
Lubię, kiedy facet wzbudza moje emocje, ale kiedy okazuje się dupkiem i wzbudza więcej...