Najsłynniejsi polscy celebryci w reklamach | Wszystko dla zdrowia i urody, porady kulinarne Uroda i Zdrowie - serwis nie tylko dla kobiet!

Najsłynniejsi polscy celebryci w reklamach

18 kwietnia 2011, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny
To, czy finalnie reklama z udziałem gwiazdy się spodoba – zależy od właściwego doboru celebryty do marki. A jaki jest ich wizerunek? Nowoczesna Anja Rubik, lubiani: Justyna Kowalczyk i Adam Małysz, wiarygodny Jerzy Stuhr, seksowna Anna Przybylska i kontrowersyjna Doda. Takie są opinie o celebrytach – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego wśród polskich internautów.

Polscy celebryci i ich wizerunek

Badanie przeprowadził dom mediowy ZenithOptimedia Group na ogólnopolskim panelu badawczym należącym do GG Network SA. Reklamy kochają znane twarze – prawie wszyscy z badanych celebrytów mieli już krótszy lub dłuższy epizod z jakąś marką. Aby sprawdzić wzajemne powiązanie świata celebrytów ze światem marketingu, ZenithOptimedia wraz z GG Network przeprowadziły w styczniu kolejną już edycję badania celebrytów. Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie 900 internautów w wieku 15+. Respondenci oceniali 60 wybranych polskich  celebrytów – osoby różnych profesji: aktorów, dziennikarzy, piosenkarzy, sportowców, showmanów.
Polscy internauci deklarują, że celebryci występują w reklamach dla pieniędzy i raczej sceptycznie podchodzą do tego, że pozytywny wizerunek sławnej osoby wpłynie na jakość marki czy wzrost jej renomy. To jednak tylko deklaracje, a reklama od lat wykorzystuje wizerunek znanych osób. W jakim celu? Aby ugruntować lub poprawić wizerunek, zwiększyć świadomość marki, zwiększyć sprzedaż i wreszcie by być zapamiętaną. Bo właśnie znane twarze pomagają zapamiętać reklamę nawet na długo po zaprzestaniu jej emisji. Dobre dopasowanie celebryty do marki jest gwarantem sukcesu. A jaki wizerunek mają polscy celebryci?
1. Najliczniejszą grupę wśród badanych celebrytów stanowią ci najbardziej znani, będący obecnie „na topie”. Są to osoby raczej młode i często wskazywane jako lubiane, pewne siebie, towarzyskie, nowoczesne i seksowne. Ta grupa jest najbardziej zróżnicowana. Znajdują się tu zarówno Dorota Wellman i Justyna Kowalczyk (jako najbardziej lubiane), jak i osoby postrzegane jako dość kontrowersyjne – Doda i Anna Mucha, a także Anna Przybylska, Małgorzata Socha, Natasza Urbańska, Kuba Wojewódzki i Szymon Majewski.
2. Druga grupa to celebryci, którzy mieli swoje pięć minut w przeszłości, a teraz nie budzą już takiego zainteresowania. Osoby z tej grupy są najmniej lubiane i relatywnie częściej postrzegane jako nudne. W tym segmencie znalazły się m.in. Edyta Górniak i Agnieszka Dygant.
3. Najbardziej stabilną grupę stanowią celebryci, których możemy porównać do marek klasycznych z niezagrożoną, ugruntowaną pozycją. Są to osoby dojrzałe, wiarygodne, zdecydowane i pewne siebie. Za takich uważamy m.in. aktorów: Janusza Gajosa, Jerzego Stuhra, Krystynę Jandę, Marka Kondrata, jak i dziennikarza Wojciecha Manna oraz znanych sportowców: Adama Małysza, Roberta Kubicę.
Badanie pokazuje, w jaki sposób Polacy postrzegają gwiazdy i jakie cechy przypisują najbardziej podziwianym spośród nich. I tak najbardziej lubiani celebryci to Justyna Kowalczyk i Adam Małysz, najbardziej denerwujący: Edyta Górniak i Doda, najseksowniejsze: Anna Przybylska, Natasza Urbańska, Małgorzata Socha, Doda, Alicja Bachleda-Curuś, Marta Żmuda Trzebiatowska oraz Anna Mucha, najnowocześniejsze: Anja Rubik, Ewa Farna i Kinga Rusin, najbardziej wiarygodni: Jerzy Stuhr, Danuta Stenka, Marek Kondrat i Dorota Wellman.

Nowe twarze na horyzoncie

Katarzyna Glinka ambasadorką Garniera

29 marca br. w Studio 5 przy ul. Woronicza w Warszawie, w siedzibie Telewizji Polskiej, odbyło się spotkanie prasowe marki Garnier firmy L’Oreal Polska. Podczas spotkania zaprezentowano nową ambasadorkę marki Garnier – Katarzynę Glinkę. Jednocześnie zaprezentowano materiały filmowe z udziałem nowej ambasadorki, związane z przygotowaniami kampanii reklamowej promującej koloryzację do włosów Garnier Color Naturals.
To była ciężka ale bardzo satysfakcjonująca praca. Jestem oswojona z planem filmowym, ale porównując pracę na planie chociażby serialu i spotu reklamowego muszę przyznać, że na planie reklamowym pracuje się intensywniej. Tu liczy się każdy szczegół, każdy detal musi być w stu procentach dopracowany i nie ma czasu na poprawki” powiedziała aktorka. A zapytana jak to robi, że jest tak energiczna i wytrzymuje tempo z uśmiechem dodała „ja staram się na dwieście procent!”. Wygląda na to, że z dotychczasowej współpracy obie strony są bardzo zadowolone. Wybór Katarzyny Glinki był poprzedzony ogólnopolskimi badaniami i to Polki zdecydowały kogo chciałyby widzieć w tej roli.
Aktorka polecając produkty do koloryzacji włosów powiedziała: „Z gamy kolorów wybrałam ciemny brąz. Jest to kolor najbardziej zbliżony do naturalnego koloru moich włosów, nadaje im jednak długotrwały połysk, co w mojej pracy jest bardzo ważne. Czuje się w nim bardzo dobrze
Katarzyna Glinka opowiadała o swoich doświadczeniach z planu oraz o współpracy ze stylistą fryzur, który dbał o jej fryzurę na planie filmowym i zdjęciowym w Pradze. Kasia wybrała odcień 3.0 Ciemny Brąz. Scenografia konferencji utrzymana była w stylistyce filmowej, m.in. dekoracje w postaci profesjonalnych kamer do realizacji telewizyjnych, blendów i nisko zawieszonego oświetlenia. Całość uzupełniała zielona kolorystyka marki oraz akcenty wizualne w postaci drzew owocowych. Za kompleksową kreację i realizację wydarzenia odpowiedzialna była agencja El Padre.

Tenisistka Karolina Woźniacka ambasadorką Compeed

W karierze nie przeszkodzą mi pęcherze – mówi Karolina Woźniacka, nowa ambasadorka marki plastrów Compeed. Objęcie tej funkcji „księżniczka tenisa” ogłosiła 11 kwietnia, podczas turnieju ATP Monte-Carlo Rolex Masters.
W ramach współpracy z marką Woźniacka będzie wprowadzać na rynek nowy plaster na pęcherze Extreme. Został on zaprojektowany z myślą o użytkownikach prowadzących szybki, aktywny styl życia, także sportowcach. Ma pasować zarówno do obuwia sportowego, butów przeznaczonych do pracy, jak i wyjściowych szpilek.
Jako zawodowy sportowiec zawsze będę miała skłonność do pęcherzy, zwłaszcza podczas gorącego lata. Jednak nie dopuszczę, aby pęcherze stawały mi na przeszkodzie – powiedziała Karolina w Monte Carlo. Koncentruję się na karierze i w tym sezonie zamierzam ciężko pracować i utrzymać pozycję numer jeden. Ciężka praca nie powinna uniemożliwiać mi cieszenia się życiem. Wraz z Compeed chcę pokazać kobietom na całym świecie, że przy odpowiedniej trosce o stopy pęcherze nie muszą powstrzymywać nas od ulubionych zajęć.
Za: artykuły www.marketing-news.pl



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz


FORUM - bieżące dyskusje

Czy wykupujecie sobie ubezpieczenie…
Warto rozważyć ich zakup, by zapewnić sobie skuteczniejszą ochronę w razie wystąpienia sytuacji awaryjnej....
Wałek czy pędzel do malowania
Jeśli malujemy duże, gładkie powierzchnie, lepiej sięgnijmy po wałek. Pędzel nieumiejętnie użyty może...
Reklama dla firmy z branży monitori…
Reklama powinna być odpowiednio dostosowana do danej grupy odbiorców, zrozumiały, perswazyjny, konstruowany w...
Problemy z trądzikiem
Kłopoty z trądzikiem można rozwiązać, stosując kosmetyki apteczne. Pozbawione konserwantów i sztucznych barwników znakomicie...