AJAX rewolucjonizuje rynek środków czystości | Wszystko dla zdrowia i urody, porady kulinarne Uroda i Zdrowie - serwis nie tylko dla kobiet!

AJAX rewolucjonizuje rynek środków czystości

19 czerwca 2013, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

AJAX – lider w kategorii środków czystości* – wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązanie Eco Refill. AJAX All in 1, AJAX Do Łazienki – płyny do czyszczenia w spray oraz AJAX Triple Action – płyn do mycia szyb dostępne są teraz w formie skoncentrowanych zapasów. To połączenie ekonomii i ekologii zamknięte w praktycznym opakowaniu.

Na czym polega oszczędność?
Trzy bestsellerowe produkty AJAX, w postaci sprayów do czyszczenia oraz płynu do mycia szyb dostępne są teraz w ekologicznych, ale też ekonomicznych i praktycznych opakowaniach Eco Refill.
Koncentrat AJAX Eco Refill to poręczna, łatwa do przechowywania saszetka o pojemności 250 ml. Po rozcieńczeniu ma formułę i pojemność identyczną jak regularny wariant, co zapewnia gwarancję jakości i skuteczności AJAX.
Cena zapasu jest atrakcyjniejsza niż produktu standardowego. W przypadku AJAX Spray All in 1 i AJAX Do Łazienki koszt zakupu jest do 40% niższy w porównaniu do regularnego wariantu, natomiast w przypadku płynu do szyb Triple Action oszczędność wynosi do 25%.

ajax

Na czym polega Eko-rewolucja?
AJAX, jako lider wśród marek środków czystości, postanowił przeprowadzić prawdziwą „Eko-rewolucję” w swojej kategorii.
Trend eko obecny jest bowiem niemal w każdej sferze naszego życia. Kupujemy ekologiczną żywność, ekologiczną odzież, budujemy ekologiczne domy. Nadszedł więc czas, by także nasze codzienne sprzątanie było bardziej ekologiczne.
Koncentrat AJAX Eco Refill to rozwiązanie, które nie tylko pozwala zaoszczędzić pieniądze, ale jednocześnie chroni środowisko. Opakowanie wykonane zostało z biodegradowalnego tworzywa, zawierającego o 84% mniej plastiku niż klasyczne opakowanie Ajax Spray.

ajax1

AJAX – to takie proste !
Koncentrat Eco Refill umożliwia ponowne uzupełnienie butelki po danym płynie do czyszczenia AJAX. Wystarczy rozcieńczyć go w proporcjach 250 ml produktu na 500 ml wody. Otrzymujemy wówczas pojemność 750 mln, czyli dokładnie tyle, ile liczy standardowe opakowanie AJAX. Przed użyciem wystarczy jedynie wstrząsnąć butelką.
Cena AJAX Eco Refill waha się od 5,99 zł do 11,99 zł w zależności od rodzaju koncentratu. Nowe produkty dostępne są w sklepach na terenie całego kraju.
Więcej informacji o produktach AJAX można znaleźć na stronie www.ajax.com.

ajax2

O firmie Colgate-Palmolive:
Firma Colgate-Palmolive jest wiodącym globalnym producentem środków do higieny jamy ustnej, kosmetyków do pielęgnacji ciała oraz środków czystości. Produkty Colgate są dostępne w 200 krajach na świecie, a od 1992 roku także w Polsce. W swojej ofercie Colgate-Palmolive posiada takie znane marki, jak: Colgate, Palmolive, Ajax i inne. Więcej informacji na temat działalności Colgate-Palmolive w Polsce można znaleźć na stronie: www.colgate.pl.
*Cała Polska, Udziały wartościowe Styczeń-Luty 2013 w porównaniu do 2012 roku, Baza danych Nielsen



Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Jeden komentarz do AJAX rewolucjonizuje rynek środków czystości

  1. Bardzo dobre rozwiązanie, szkoda tylko że cena tego niesamowitego produktu jak na razie jest strasznie wysoka w porównaniu do 'pospolitych’ środków czystości.

Dodaj komentarz


FORUM - bieżące dyskusje

Tabletka "po" od 15 roku życia
Dla mnie seks 15 latki jest czymś niepojętym, przeraża mnie to! ale teraz...
Błędy w komunikacji - 12 zdań, któr…
Będąc w związku trzeba wręcz należy rozmawiać. Nie tylko o problemach, bo te bardzo...
Podwyżka renty socjalnej
Uważam, że skutki podniesienia renty socjalnej będą korzystne społecznie. Grupa osób najbardziej w...
Złomowanie auta
Też tak myślę, że dzisiaj każdy patrzy gdzie kupić coś taniej tym bardziej...