Przedstawiamy DKNY MYNY. Zapach inspirowany magią Nowego Jorku
Nowy Jork. Miasto, które kochamy. Miasto, którego serce bije szybciej i głośniej niż jakiejkolwiek innej metropolii, pełne pasji i możliwości. Miasto tak różnorodne jak jego mieszkańcy, dzięki którym pulsuje życiem, zapewniające wszystkim zarówno poczucie odrębności jak i przynależności.
To miejsce, w którym odkryjesz kim jesteś i kim możesz się stać, w którym możesz żyć pełnią życia, spełniać swoje marzenia i wyrazić siebie bez żadnych zahamowań. Poznaj zapach stanowiący kwintesencję Nowego Jorku: śmiały, radosny i wyrafinowany, stworzony dla indywidualistek, choć inspirowany zbiorowością, urzekającą, miejską kompozycję nut owocowych, kwiatowych i ziołowych.
Zapach, dzięki któremu poznasz prawdę o sobie i Nowym Jorku – mieście, którego cząstkę nosi w sobie każdy z nas
DKNY MYNY. BE A PART OF IT!
Zapach: NOWOCZESNA, MIEJSKA DUSZA
Jednoznacznie niepowtarzalny. Urzekająco nieodparty. Spontanicznie radosny.
Nuta głowy: seksowna woń maliny i galbanum przyprawiona szczyptą różowego pieprzu
Nuta serca: zmysłowość egipskiego jaśminu otulona aromatem frezji i korzenia irysa
Nuta bazy: mistycyzm serca paczuli (LMR), absolutu waniliowego i piżma, wzbogacony elektryzującą ambrą.
Opakowanie: SERCE MIASTA
Powitajmy nową ikonę Nowego Jorku. Przezroczysty flakonik w kształcie serca, eksponujący perfumy w odcieniu różu, zdobi srebrzyście metaliczna nakrętka. Projekt stanowi udaną kontynuację charakterystycznego dla bijącego rekordy popularności zapachu Be Delicious jabłka – symbolu DKNY oraz Nowego Jorku na całym świecie.
Osobowość: RITA ORA – piosenkarka, kompozytorka, aktorka
Szalenie utalentowana, niezwykle oryginalna. A jakby tego było mało – piękna i seksowna. Urodzona w Kosowie, wychowana w Wielkiej Brytanii i do szaleństwa zakochana w Nowym Jorku Rita Ora wnosi nowoczesny indywidualizm we wszystkie aspekty swojego życia – począwszy od twórczości, a skończywszy na eklektycznym stylu. Podobnie jak Nowy Jork jest wyjątkowa pod absolutnie każdym względem.
Kampania: wyreżyserowana i zrealizowana przez FRANCESCO CARROZZINIEGO
Światła Nowego Jorku i jego wielkomiejskość oglądamy oczami Rity Ory. Ubrana w czarną kurtkę ze skóry, z ustami podkreślonymi krwiście czerwoną szminką, piosenkarka przebija się przez Times Square na niebotycznie wysokich obcasach. Wyróżnia się z tłumu, stanowiąc zarazem jego część. “Kocham mój Nowy Jork,” – mówi. “Bądź jego częścią.”
Logo: Zaprojektowane przez zamieszkałego w Nowym Jorku CURTISA KULIGA
Kulig zasłynął kultową dziś kampanią ‘Love Me’ (Pokochaj mnie), realizowaną na płótnach, pomnikach, dachach i billboardach Nowego Jorku, Los Angeles, Paryża, Stambułu i Berlina. Projektant nawiązał do niej w kampanii reklamowej kolekcji DKNY Jesień 2013 zatytułowanej ‘Love NY.’ (Pokochaj Nowy Jork).
Sugerowane ceny:
DKNY MYNY EDP 30 ml – 185 zł
DKNY MYNY EDP 50 ml – 265 zł
DKNY MYNY EDP 100 ml – 369 zł