Najsłynniejsi polscy celebryci w reklamach

18 kwietnia 2011, autor: Redakcja

  • Facebook
  • Google Plus
  • NK
  • Wykop
  • Twitter
  • Blogger
  • Print
  • Email

To, czy finalnie reklama z udziałem gwiazdy się spodoba – zależy od właściwego doboru celebryty do marki. A jaki jest ich wizerunek? Nowoczesna Anja Rubik, lubiani: Justyna Kowalczyk i Adam Małysz, wiarygodny Jerzy Stuhr, seksowna Anna Przybylska i kontrowersyjna Doda. Takie są opinie o celebrytach – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego wśród polskich internautów.

Polscy celebryci i ich wizerunek

Badanie przeprowadził dom mediowy ZenithOptimedia Group na ogólnopolskim panelu badawczym należącym do GG Network SA. Reklamy kochają znane twarze – prawie wszyscy z badanych celebrytów mieli już krótszy lub dłuższy epizod z jakąś marką. Aby sprawdzić wzajemne powiązanie świata celebrytów ze światem marketingu, ZenithOptimedia wraz z GG Network przeprowadziły w styczniu kolejną już edycję badania celebrytów. Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie 900 internautów w wieku 15+. Respondenci oceniali 60 wybranych polskich  celebrytów – osoby różnych profesji: aktorów, dziennikarzy, piosenkarzy, sportowców, showmanów.
Polscy internauci deklarują, że celebryci występują w reklamach dla pieniędzy i raczej sceptycznie podchodzą do tego, że pozytywny wizerunek sławnej osoby wpłynie na jakość marki czy wzrost jej renomy. To jednak tylko deklaracje, a reklama od lat wykorzystuje wizerunek znanych osób. W jakim celu? Aby ugruntować lub poprawić wizerunek, zwiększyć świadomość marki, zwiększyć sprzedaż i wreszcie by być zapamiętaną. Bo właśnie znane twarze pomagają zapamiętać reklamę nawet na długo po zaprzestaniu jej emisji. Dobre dopasowanie celebryty do marki jest gwarantem sukcesu. A jaki wizerunek mają polscy celebryci?
1. Najliczniejszą grupę wśród badanych celebrytów stanowią ci najbardziej znani, będący obecnie „na topie”. Są to osoby raczej młode i często wskazywane jako lubiane, pewne siebie, towarzyskie, nowoczesne i seksowne. Ta grupa jest najbardziej zróżnicowana. Znajdują się tu zarówno Dorota Wellman i Justyna Kowalczyk (jako najbardziej lubiane), jak i osoby postrzegane jako dość kontrowersyjne – Doda i Anna Mucha, a także Anna Przybylska, Małgorzata Socha, Natasza Urbańska, Kuba Wojewódzki i Szymon Majewski.
2. Druga grupa to celebryci, którzy mieli swoje pięć minut w przeszłości, a teraz nie budzą już takiego zainteresowania. Osoby z tej grupy są najmniej lubiane i relatywnie częściej postrzegane jako nudne. W tym segmencie znalazły się m.in. Edyta Górniak i Agnieszka Dygant.
3. Najbardziej stabilną grupę stanowią celebryci, których możemy porównać do marek klasycznych z niezagrożoną, ugruntowaną pozycją. Są to osoby dojrzałe, wiarygodne, zdecydowane i pewne siebie. Za takich uważamy m.in. aktorów: Janusza Gajosa, Jerzego Stuhra, Krystynę Jandę, Marka Kondrata, jak i dziennikarza Wojciecha Manna oraz znanych sportowców: Adama Małysza, Roberta Kubicę.
Badanie pokazuje, w jaki sposób Polacy postrzegają gwiazdy i jakie cechy przypisują najbardziej podziwianym spośród nich. I tak najbardziej lubiani celebryci to Justyna Kowalczyk i Adam Małysz, najbardziej denerwujący: Edyta Górniak i Doda, najseksowniejsze: Anna Przybylska, Natasza Urbańska, Małgorzata Socha, Doda, Alicja Bachleda-Curuś, Marta Żmuda Trzebiatowska oraz Anna Mucha, najnowocześniejsze: Anja Rubik, Ewa Farna i Kinga Rusin, najbardziej wiarygodni: Jerzy Stuhr, Danuta Stenka, Marek Kondrat i Dorota Wellman.

Nowe twarze na horyzoncie

Katarzyna Glinka ambasadorką Garniera

29 marca br. w Studio 5 przy ul. Woronicza w Warszawie, w siedzibie Telewizji Polskiej, odbyło się spotkanie prasowe marki Garnier firmy L’Oreal Polska. Podczas spotkania zaprezentowano nową ambasadorkę marki Garnier – Katarzynę Glinkę. Jednocześnie zaprezentowano materiały filmowe z udziałem nowej ambasadorki, związane z przygotowaniami kampanii reklamowej promującej koloryzację do włosów Garnier Color Naturals.
To była ciężka ale bardzo satysfakcjonująca praca. Jestem oswojona z planem filmowym, ale porównując pracę na planie chociażby serialu i spotu reklamowego muszę przyznać, że na planie reklamowym pracuje się intensywniej. Tu liczy się każdy szczegół, każdy detal musi być w stu procentach dopracowany i nie ma czasu na poprawki” powiedziała aktorka. A zapytana jak to robi, że jest tak energiczna i wytrzymuje tempo z uśmiechem dodała „ja staram się na dwieście procent!”. Wygląda na to, że z dotychczasowej współpracy obie strony są bardzo zadowolone. Wybór Katarzyny Glinki był poprzedzony ogólnopolskimi badaniami i to Polki zdecydowały kogo chciałyby widzieć w tej roli.
Aktorka polecając produkty do koloryzacji włosów powiedziała: „Z gamy kolorów wybrałam ciemny brąz. Jest to kolor najbardziej zbliżony do naturalnego koloru moich włosów, nadaje im jednak długotrwały połysk, co w mojej pracy jest bardzo ważne. Czuje się w nim bardzo dobrze
Katarzyna Glinka opowiadała o swoich doświadczeniach z planu oraz o współpracy ze stylistą fryzur, który dbał o jej fryzurę na planie filmowym i zdjęciowym w Pradze. Kasia wybrała odcień 3.0 Ciemny Brąz. Scenografia konferencji utrzymana była w stylistyce filmowej, m.in. dekoracje w postaci profesjonalnych kamer do realizacji telewizyjnych, blendów i nisko zawieszonego oświetlenia. Całość uzupełniała zielona kolorystyka marki oraz akcenty wizualne w postaci drzew owocowych. Za kompleksową kreację i realizację wydarzenia odpowiedzialna była agencja El Padre.

Tenisistka Karolina Woźniacka ambasadorką Compeed

W karierze nie przeszkodzą mi pęcherze – mówi Karolina Woźniacka, nowa ambasadorka marki plastrów Compeed. Objęcie tej funkcji „księżniczka tenisa” ogłosiła 11 kwietnia, podczas turnieju ATP Monte-Carlo Rolex Masters.
W ramach współpracy z marką Woźniacka będzie wprowadzać na rynek nowy plaster na pęcherze Extreme. Został on zaprojektowany z myślą o użytkownikach prowadzących szybki, aktywny styl życia, także sportowcach. Ma pasować zarówno do obuwia sportowego, butów przeznaczonych do pracy, jak i wyjściowych szpilek.
Jako zawodowy sportowiec zawsze będę miała skłonność do pęcherzy, zwłaszcza podczas gorącego lata. Jednak nie dopuszczę, aby pęcherze stawały mi na przeszkodzie – powiedziała Karolina w Monte Carlo. Koncentruję się na karierze i w tym sezonie zamierzam ciężko pracować i utrzymać pozycję numer jeden. Ciężka praca nie powinna uniemożliwiać mi cieszenia się życiem. Wraz z Compeed chcę pokazać kobietom na całym świecie, że przy odpowiedniej trosce o stopy pęcherze nie muszą powstrzymywać nas od ulubionych zajęć.
Za: artykuły www.marketing-news.pl


loading...

Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz

Rozwiąż poprawnie równanie: *


Aleja handlowa

Paleta Makeup Revolution I Love Make Up Palette Chocolate
Przekonaj się jak angielska marka podbije serca Polek!
Cena:
38 zł
Laura Conti Eco Soft Regenerujący naturalny balsam do ust
Naturalne olejki i ekstrakt z owoców dzikiej róży i żurawiny. O delikatnym różano-żórawinowym aromacie
Cena:
11,99 zł
Koenzym Q10 - eliksir młodości 20 ml
Doskonały środek pielęgnujący dla każdego rodzaju cery
Cena:
21 zł
Iris - woda o smaku malinowym z zawartością 25 mg CBD
Zawiera naturalne kompozycje zapachowe i barwnik, jest słodzona stevią
Cena:
85 zł
Olej Kokosowy Nierafinowany 100g Extra Virgin
100% Naturalny Olej Kokosowy - Skleppanaceum.pl
Cena:
11,99 zł
Kolorowe trampki Spring Power
Sportowa propozycja od CzasNaButy.pl
Cena:
79,90 zł

TARGI z Urodaizdrowie.pl - Promocje i Rabaty!

Wyższa zawartość CBD (kannabidiol), CBC (kanabichromen) i CBG (kannabigerol). 10 g doustny aplikator dostarcza między 1400-1680 mg CBD. Każdy aplikator 10 gram doustny zawiera: 40 porcji Jak używać i przechowywać? Można zażywać doustnie lub dodawać do potraw. Zalecane dozy nie powinny być przekraczane, chyba że za zgodą lekarza. Ustalenie dawki jest niemożliwe bez konsultacji ze […]

  Gorący okres studniówkowy czas zacząć! Jeśli nadal szukasz idealnej sukienki, to sklep SU Online, ma dla Ciebie całą paletę niepowtarzalnych kreacji na tą jedyną noc w życiu! Śpiesz się i skorzystaj z mega rabatów! Produkt dostępny na www.su-online.pl w promocyjnej cenie 149 zł. Polub nas na Facebooku       zobacz również:   Wszystkie stoiska […]

Regenerujący naturalny balsam do ust. Daje ustom to, czego tak naprawdę potrzebują: kuszącą urodę, niepodważalną kondycję i zachwycający połysk. Zapobiega pierzchnięciu warg, a także przyspiesza regenerację przesuszonego naskórka. Zawiera kompleks ekstraktów i olejków roślinnych, dzięki którym naskórek utrzymuje stałą wilgotność, staje się gładki jak jedwab, jędrny i elastyczny. Na bazie olejku ze słodkich migdałów  z […]

Produkty Curattio to precyzyjnie skomponowane pod okiem profesjonalnych dietetyków receptury wieloskładnikowych surowych soków z warzyw, ziół i owoców. Dzięki zaawansowanej technologii tłoczenia wydobywa się z roślin to co najzdrowsze, przekazując je w stanie nie zmienionym klientom prosto do drzwi. Soki są w 100% naturalne, zawsze świeżo wyciskane, bez sztucznych barwników, substancji konserwujących, niepoddane żadnym procesom chemicznym […]

– Witamina K2 MK-7 Suplement diety w formie tabletek – W itamina K pomaga w utrzymaniu zdrowych kości – Witamina K przyczynia się do prawidłowego krzepnięcia krwi – Kraj pochodzenia: Polska   Do kupienia w sklepie Zielonysmak.pl   Polub nas na Facebooku   zobacz również:   Wszystkie stoiska targowe z promocjami! Wszystkie promocje z działu URODA […]

Wisiorek srebrny z pięknym bursztynem kurpiowskim – UNIKAT! Srebro próba: 925 Waga wisiorka: 13 g Wielkość wisiorka: długość całkowita 6 cm ( z zawieszką)/ szerokość do 3 cm Kamienie: naturalny bursztyn w zielonej tonacji Zachęcam do zakupienia łańcuszka , który pomożemy dopasować pod względem długości i stylu wisiorka. W naszym Sklepie – AnKa Biżuteria – […]

FORUM - bieżące dyskusje

Cera naczynkowa - jak zadbać?
Na pewno nie wolno wystawiać twarzy na ostre słońce, traktować ją gorącą wodą,...
Duży taras - jak zrobić, żeby był p…
Koniecznie jakieś fajne iglaki w doniczkach, ze dwie ławeczki, gdzie można posiedzieć pod kocykiem,...
sny erotyczne
Mnie sny czasem podpowiadają, np. od kogo mam trzymać się na dystans ;)
Moja najgorsza randka...
Pewnie miał +10 lat lub + 20 kg i jakby mniej włosów...
facebook
[corner-ad id=1]