Glossybox – czerwiec 2013 | Wszystko dla zdrowia i urody, porady kulinarne Uroda i Zdrowie - serwis nie tylko dla kobiet!

Glossybox – czerwiec 2013

14 czerwca 2013, dodał: Redakcja
Artykuł zewnętrzny

GLOSSYBOX Powiew Lata

Nadeszło długo wyczekiwane lato. Dni i wieczory są coraz cieplejsze i dłuższe, chętniej więc wychodzimy z domu i spędzamy czas na świeżym powietrzu, szykujemy się do wakacyjnych wyjazdów, więcej jest też okazji do bywania na różnego rodzaju przyjęciach. To ostatni dzwonek na to, żeby zadbać o skórę i przygotować ją na wakacyjne szaleństwa.

 GLOSSYBOX Czerwiec 2013

Letni spacer po parku w pastelowej sukience z ukochanym mężczyzną zobowiązuje – trzeba zadbać o nogi. Muszą być pięknie opalone i wydepilowane. Co wybrać – żel, krem, wosk? Maszynka czy depilator? Ważne, aby przed depilacją wykonać peeling – dzięki temu dokładnie pozbędziemy się włosków, a kiedy wyjdziemy wreszcie na upragnioną plażę, promienie słoneczne pokryją skórę piękną i równomierną opalenizną.

Wino i truskawki na tarasie w upalne popołudnie. Wiele z nas marzy o tym przez całą zimę! Truskawki można wykorzystać do upieczenia ulubionej owocowej tarty albo zjeść ze śmietaną
i odrobiną cukru. Te soczyste owoce mają również właściwości antyoksydacyjne – tworzą barierę ochronną i dostarczają organizmowi wielu cennych witamin. Jeśli masz zmęczoną, poszarzałą skórę, możesz przygotować maseczkę, która ją ożywi i rozjaśni. Rozgnieć truskawki, połącz je z sokiem z cytryny i nałóż na twarz. Efekt będzie powalający!

Wycieczka rowerowa i piknik na leśnej polanie – to idealny pomysł na spędzenie pogodnej soboty. Ważnym elementem wyprawy jest przygotowanie pożywnego jedzenia: bagietka, masło ziołowe i sałatka z brokułami oraz prażonym słonecznikiem, z pewnością spełnią wymagania smakosza. Trzeba pamiętać, aby zadbać również o siebie. W przypadku szalonej jazdy na rowerze, najbardziej narażona na niepożądane czynniki zewnętrzne jest fryzura. Przed wyjściem warto spryskać włosy nawilżającą mgiełką, najlepiej z filtrem UV i związać w ciasnego koczka. Aby dodać wyrazu tej sportowej fryzurze, można zrobić opaskę z chustki, a jej końce związać w kokardkę na czubku głowy.

Zachód słońca i przechadzanie się po plaży brzegiem morza. To się nazywa prawdziwy relaks! Piasek i woda morska bardzo wysuszają, trzeba więc szczególnie zadbać o stopy. Peeling podczas prysznica i nakładanie balsamu to absolutny obowiązek. Niewielki wysiłek sprawi, że opalone stopy, pomalowane lakierem do paznokci w soczystym kolorze, będą przyciągać wzrok nie tylko zaintrygowanych mężczyzn!

Wieczorne garden party w blasku świec zobowiązuje – makijaż powinien być widoczny, lecz nie krzykliwy. Odrobina kremu koloryzującego, tusz do rzęs i brzoskwiniowy róż, a do tego rozświetlacz na kościach policzkowych, który będzie odbijał ciepłe światło. Jeżeli nałożysz jeszcze brzoskwiniową lub koralową pomadkę, twój ukochany z pewnością straci dla Ciebie głowę!

Śniadanie z przyjaciółmi na pokładzie żaglówki po imprezowej nocy? Z pewnością nie chcesz pokazać się z workami pod oczami i poszarzałą, zmęczoną skórą. Krem z witaminą C i okład z torebek herbaty na powieki powinny pomóc. Nie należy jednak zapominać o filtrach przeciwsłonecznych i okularach. Poparzenie słoneczne raczej nie przyczyni się do dalszej dobrej zabawy.

Zanim spakujesz walizkę i wyjedziesz na wymarzony odpoczynek warto pomyśleć o pielęgnacji włosów i skóry przed urlopem i w trakcie wakacji. Jednym z podstawowych problemów każdego wyjazdu jest spakowanie kosmetyczki. Zawsze bierzesz za dużo? Potrzebujesz produktów typu travel size, ale nie wiesz gdzie ich szukać? Ten problem rozwiązuje GLOSSYBOX – pięknie zapakowane, różowe pudełko, w którym co miesiąc znajdziesz co najmniej 5 mini-produktów do pielęgnacji i makijażu, które bez problemu zmieszczą się do kosmetyczki. W każdej edycji eleganckiego pudełka znajdziesz różne produkty, które świetnie sprawdzą się w podróży,
a ponadto będziesz miała możliwość przetestowania kosmetyków najróżniejszych, także niszowych marek.

W najnowszej edycji GLOSSYBOX „Powiew Lata”, znalazły się produkty do makijażu oraz pielęgnacji: wybrana przez fanki GLOSSYBOX kredka do oczu 2 w 1 marki JELLY PONG PONG, olejek rozświetlający do twarzy i ciała marki PAT&RUB, suchy szampon o tropikalnym zapachu od BATISTE, pojedynczy cień do powiek marki MAKE-UP STUDIO lub Balsam do ust Coco Rose marki FIGS&ROUGE. W każdym pudelku znajduje się także profesjonalna zalotka do rzęs marki EMITE MAKE UP. Dodatkowo GLOSSYBOX przygotował specjalną niespodziankę dla swoich lojalnych Klientek VIP dodatkowy produkt – maszynkę do golenia GILETTE Venus ProSkin Sensitive.

MARKA:JELLY PONG PONG

PRODUKT:Kredka do oczu 2 w 1

CENA za pełnowymiarowy produkt:ok. 55 zł / 2,8 g 

Opis produktu: Kredka łatwo się rozprowadza, a jej kształt ułatwia swobodne wykonywanie kresek. Nałożona na całą powiekę i roztarta z powodzeniem zastąpi cień do powiek. Czarny kolor kredki wybrały fanki GLOSSYBOX na Facebooku.

MARKA: PAT&RUB

PRODUKT: Olejek rozświetlający

CENA za pełnowymiarowy produkt: 89 zł / 100 ml 

Opis produktu: Upiększający olejek do ciała i twarzy, skomponowany został z najlepszych tłoczonych na zimno olejów oraz naturalnych rozświetlających cząsteczek mineralnych. Odżywia, regeneruje i chroni skórę, a złote i miedziane drobinki miki dodają skórze słonecznych refleksów. To wymarzony produkt na wakacje. Miniatury zostały przygotowane specjalnie dla GLOSSYBOX!

MARKA:BATISTE

PRODUKT: Suchy szampon

CENA za pełnowymiarowy produkt: 15,9 zł / 200 ml

Opis produktu: Suchy szampon Batiste sprawia, że w ciągu minuty włosy stają się czyste, pachnące świeżością i miękkie, bez konieczności użycia wody. Fryzura nabiera objętości i lekkości, włosy są uniesione u nasady, a dodatkowo bardziej podatne na stylizację. Marka BATISTE już niebawem będzie dostępna nie tylko w sklepie online, ale również w sieci perfumerii Marionnaud.

MARKA:MAKE-UP STUDIO

PRODUKT: Cień do powiek

CENA za pełnowymiarowy produkt: 24 zł / 2,5 g

Opis produktu: Cienie Make-up Studio posiadają bardzo drobną strukturę, dzięki czemu nie osypują się, zapewniając trwałość makijażu. Bardzo duża koncentracja pigmentu zapewnia niespotykaną wydajność. W GLOSSYBOX znalazł się pełnowymiarowy cień.

LUB

MARKA:FIGS&ROUGE

PRODUKT: Balsam do ust Coco Rose

CENA za pełnowymiarowy produkt:ok. 25 zł / 12,5 ml

Opis produktu: W 100% naturalny balsam – błyszczyk 2w1, który pielęgnuje
i upiększa usta. Odżywia, nawilża i chroni dzięki formule opartej na roślinnych olejach i woskach. Nadaje ustom subtelny, różowy odcień. W pudełku znajduje się pełnowymiarowy produkt.

MARKA: EMITE MAKE UP

PRODUKT: Zalotka

CENA za pełnowymiarowy produkt:ok. 100 zł

Opis produktu:  Profesjonalna zalotka do rzęs, której specjalny, opływowy kształt sprawia, że dopasowuje się do każdego kształtu oka.

PRODUKT DLA KLIENTEK VIP:

MARKA:GILETTE Venus

PRODUKT: Maszynka do golenia Pro Skin

CENA za pełnowymiarowy produkt: 39,90 zł

Opis produktu: Maszynka systemowa z wymiennym wkładem, wyposażona w pięć ostrzy, perfekcyjnie dopasowujących się do konturów kobiecego ciała. Zapewnia równowagę między ochroną wrażliwej skóry, a dokładnym goleniem bez podrażnień.

Jeśli chcesz testować kosmetyki i potrzebujesz produktów, które dopasują się do Twojej podróżnej kosmetyczki zamów najnowszą edycję GLOSSYBOX Powiew lata na www.glossybox.pl/beauty, poczekaj na dostawę i ciesz się tym, co znajdziesz w środku!

 Pełen opis wszystkich produktów, znajduje się na stronie internetowej:

http://www.glossybox.pl/beauty/glossybox-czerwiec-2013.

Jeśli chcesz poczytać o nowościach ze świata urody i uzyskać więcej porad i tricków kosmetycznych, wejdź na: http://blog.glossybox.pl.

 O GLOSSYBOX:

Za ideą GLOSSYBOX stoi zespół kreatywnych ludzi z Rocket Internet, którzy tworząc Groupon, Westwing czy eDarling, nie raz udowodnili, że mają nosa do internetowych trendów. Rocket Internet powstało w 2007 roku w Berlinie. Jego dynamiczny zespół młodych ludzi, silnie zmotywowanych w tworzeniu obiecujących modeli biznesowych, odpowiada za najbardziej

ekscytujące pomysły w branży internetowej. GLOSSYBOX to marka spółki Beauty Trend Holding GmbH, założona w lutym 2011. Spółka ma swoją siedzibę w Berlinie i jest prowadzona przez
założycieli i dyrektorów generalnych: Charles’a von Abercrona i Brigitte Wittekind. GLOSSYBOX

jest obecnie dostępny w 15 krajach: (Austria, Brazylia, Chiny, Francja, Niemcy, Japonia, Włochy, Norwegia, Korea, Holandia, Polska, Hiszpania, Szwecja, Wielka Brytania i USA). Więcej informacji możesz znaleźć na www.glossybox.pl.






Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Jeden komentarz do Glossybox – czerwiec 2013

  1. avatar Adziaem pisze:

    w tym miesiącu super jest zawartość GlossyBoxa ;)

Dodaj komentarz