Temat: Baba za kierownicą :)

Jadę sobie dzisiaj przez miasto i co widzę? Stłuczka. Jakaś dziewczyna wymusiła pierwszeństwo i wjechała facetowi w samochód. Niektórzy powiedza że "baba nie powinna siadac za kierownica". Faceci bywaja nie lepsi. Dzisiaj o 7:00!!! rano pomagaliśmy z meżem jakiemus chłopakowi bo wpadł na pomysł jechania na skróty polna droga która w tej chwili przypomina bagno. Skutek wiadomy - zakopał sie w błocie po silnik.
Moim zdaniem umiejetności za kierownica nie zależa od płci a raczej doswiadczenia i zdrowego rozsadku. A co Wy o tym myslicie? A może mieliscie jakies "przeżycia drogowe"? Zapraszam do dyskusji.

2

Odp: Baba za kierownicą :)

Ja jeżdżę już od ładnych kilku lat, no teraz powiem od dokładnie 10 lat za kółkiem. Uważam, że jestem ostrożnym kierowcą, ale kiedy potrzeba potrafię wcisnąć pedał gazu...Co prawda miałam raz poważny wypadek ( z mojej winy wymusiłam pierwszeństwo), ale nie zraziłam się tym i dalej prowadzę. Znam jednak mnóstwo kobiet, które po wypadku już nigdy nie zasiadły za kierownicą swojego auta...

3

Niektórzy twierdzą ze prawdziwym kierowca zostaje sie po pierwszej stłuczce smile

4

Prawdopodobnie kobiety mają mniejszą wyobraźnię przestrzenną i dłuższy czas reakcji na bodźce. Ale ile w tym jest prawdy - nie wiem. Sama jestem wożona i to zawsze z tyłu, więc nigdy nie będę kierowcą smile

5

No cos w tym jest, ja nie boję się stłuczek, ale staram się przestrzegać przepisów i oczywiście ograniczenia prędkości, czego o Panach nie można powiedzieć, najlepiej jak taki "usiądzie ci na "ty..u" i jedzie za tobą i nie wyprzedzi. No i nie ma mowy żebym wsiadła za kierownicę po alkoholu... Piłeś - nie jedź - to moja zasada.

6

A jeszcze lepsza: nie potrafisz - nie jedź. Ale takie czasy, że warto mieć prawo jazdy, nawet jeśli nie czujemy się zbyt pewnie za kierownicą.

7

najgorsi to są kierowcy niedzielni i tacy, którzy nie patrzą na pieszych i szturmem oblewają wodą z kałuży...

8