1

Temat: Bóle mięśni po treningu

Jestem amatorką jeśli chodzi o fitness dopiero zaczynam trochę chyba z potrzeby schudnięcia na lato. Intensywny trening dał mi nieźle w kość i teraz cierpię. Macie jakieś swoje niezawodne sposoby na bóle mięśni? A może w jakiś sposób zapobiegacie im?

2

Odp: Bóle mięśni po treningu

Marta, ćwicząc fizycznie (bez względu na poziom zaawansowania) warto zaopatrzyć się to tak tylko brzmi, bo przecież wcale nie trzeba być sportowcem, żeby odnieść uraz wink Takie preparaty sprawdzają się bardzo dobrze.
A jeśli Twój ból spowodowany jest zakwasami, to musisz przede wszystkim solidnie nawadniać organizm przed, w trakcie i po treningu. No i przy regularnych ćwiczeniach zakwasy znikają smile

3

Odp: Bóle mięśni po treningu

na zakwasy spróbuj na przemian ciepły i zimny prysznic

4

Odp: Bóle mięśni po treningu

Jeśli jest to po prostu ból, który można wytrzymać, to zapewne zakwasy. Gdyby jednak ból był przewlekły i nieznośny to warto przejść się do lekarza

5

Odp: Bóle mięśni po treningu

Najważniejsze jest porządne rozciąganie po treningu. Poszukaj na YT filmików ze stretchingiem, to powinno Ci pomóc.

6

Odp: Bóle mięśni po treningu

Nie zaczynaj od intensywnego treningu, bo będą zakwasy i przerwa w treningu z powodu bólu.
Chyba że przezwyciężysz ten ból i będziesz ćwiczyć na drugi dzień. Pomimo bólu podczas ćwiczeń jest potem ulga. Polecam stopniowe ćwiczenia od lekkich, takich do rozgrzewki i stopniowego zwiększania czasu i intensywności ćwiczeń następnego dnia. Na początek krótko 10-15 min i stopniowo wydłużać
co kilka dni smile

7

Odp: Bóle mięśni po treningu

Na zakwasy też pomagają ćwiczenia, nie ma nic gorszego niż położyć się i czekać aż same przejdą...

8

Odp: Bóle mięśni po treningu

Dokładnie. Ja też lubię zminimalizować zakwasy kolejnymi ćwiczeniami.

9

Odp: Bóle mięśni po treningu

Wyspać się porządnie i nawodnić smile

10

Odp: Bóle mięśni po treningu